15 Temmuz 2020 Çarşamba

Porsche 718 Cayman GT4 ve 718 Spyder yarın Malezya'da ilk kez



Otomobillerde, Yerel Haberler, Porsche / / / Porsche'nun Malezya'daki resmi ithalatçısı Sime Darby Auto Performance (SDAP) yarın Porsche 718 Cayman GT4 ve Porsche 718 Spyder'ı tanıtacak. Dijital lansman yarın akşam saat 8'de Porsche bayi çevrimiçi platformlarında. Geçen yılın ortasında ilan edilen 718 Cayman GT4 ve 718 Spyder, sırasıyla 718 Cayman ve 718 Boxster serilerinin performans amiral gemileri.
Ve duruma uygun bir motor alıyorlar - 4,0 litre doğal emişli flat-six 5.000 ila 6.800 rpm arasında 420 PS ve 420 Nm tork üretme. Bu Cayman GT4 Clubsport pist arabasından sadece birkaç at uzaklıktadır.
Max motor hızı 8.000 dev / dak. İçinde yaşadığımız zamanlardan bir imtiyaz olarak, stop-start ve silindir devre dışı bırakma var. Altı ileri manuel şanzımanla eşleştirildi (evet, okudunuz, manuel, çift kütleli bir volan ve gaz kelebeği bip fonksiyonu ile), orta motorlu ikili 4'te 0-100 km / s sürat yapıyor.
4 saniye. Cayman GT4 için en yüksek hız 304 km / s, “Boxster Spyder” 301 km / s için iyi. Bu modeller her zaman yalnızca manuel olarak kullanılmıştır, ancak görünüşe göre gelecekte PDK sürümlerini sunma planları vardır.
Porsche, Cayman GT4'teki aero revizyonlarında sürtünmeyi olumsuz etkilemeden bastırma kuvvetinde% 50'ye kadar artış görüldüğünü söylüyor. Her iki model de, fonksiyonel bir difüzör için alan yaratan yeni tasarlanmış tek odacıklı kemer arka egzoz susturucusundan yararlanır - bu, GT4'teki arka aks bastırma kuvvetinin% 30'unu oluşturur. Bu arada, coupe'nin önde gelen arka kanadı, selefinden% 20 daha fazla bastırma kuvveti üretir ve 200 km / s'de ekstra 12 kg bastırma kuvvetine dönüşür. ön tekerlekler hava perdeleri ile kontrol edilir. 718 Spyder'a gelince, arka spoyleri 120 km / s hızla yayılan hareketli bir üründür; Porsche, yeni difüzör ile birlikte arka aksta bastırma kuvveti üreten ilk Boxster olduğunu söylüyor. GT4 ve Spyder, 30 mm daha alçakta duran Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi'ne (PASM) binerken, Porsche Stabilite Yönetimi (PSM) iki adımda devre dışı bırakılabilir. bir seçenek. Michelin Cup 2 lastikleri, daha az değil. Cayman GT4 ayrıca isteğe bağlı olarak çelik rulo çubuk, el tipi yangın söndürücü ve sürücü için altı noktalı emniyet kemeri içeren Clubsport paketi ile de belirtilebilir. Bu arada Spyder, ağırlık için manuel bir çatı mekanizması kullanır. tasarruf. Evet, arabadan inip çatıyı (siyah veya kırmızı) kendin koymalısın - basma düğmesi yok. Cayman GT4 ve 718 Spyder'ın lansmanını yakalamak için yarın saat 8'de Porsche Center Sungai Besi, Porsche Center Penang veya Porsche Center Ara Damansara'nın web sitelerine gidin - bu GT bebekleri ucuz olmayacak, ancak sonuncusu olarak ( büyük NA motoru, manuel), şimdi veya asla bir durum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder