15 Temmuz 2020 Çarşamba
MIROS, AEB sistemleri geliştiriyor ve yeni ASEAN NCAP 2021-2025 değerlendirme protokolünün önünde test ediyor
Yerel Haberlerde, Güvenlik, Teknoloji / / / Malezya Karayolu Güvenliği Araştırma Enstitüsü (MIROS), 2021 yılına kadar 2025 yılına kadar yeni Asean NCAP protokolüne hazırlanmak için bir Facebook yazısında, otonom acil frenleme (AEB) sistemleri için geliştirme testleri yapıyor. Bu iki gün boyunca yürütülmektedir ve bu güvenlik destek sistemleri için ikinci geliştirme testidir; birincisi 2018'de hareketli bir aracın kör noktasında sürme motosikletçileri tespit etme yetenekleri için kör nokta sistemlerinin değerlendirilmesi için yapıldı. En son değerlendirme protokolü, yetişkin yolcu koruması (AOP), çocuk yolcu koruması (COP), güvenlik yardımı (SA) ve Motosikletçi Güvenliği (MS) olmak üzere dört sütundan oluşmaktadır.
AEB sisteminin test edilmesi güvenlik yardımı altındadır (SA) alanı, burada Asean NCAP test edilen araca takılan adı geçen sistemin etkinliğini değerlendirecektir. Yaklaşan protokol AOP için% 40, COP için% 20, SA için% 20 ve MS için% 20 puan ağırlığına sahip olacaktır. Dördüncüsü, motosiklet güvenliği için skor ağırlıklandırma sistemine en son eklenen araçtır. Ocak 2021'de başlayan önümüzdeki protokolde, Asean NCAP AEB sistemlerini iki cephede değerlendirecek; Organizasyon, AEB Şehri ve AEB Şehirlerarası, dedi. AEB City, test edilen aracı 10 km / s-60 km / s arasındaki bir hızda sabit bir araca doğru sürerek bir sistemin etkinliğini değerlendirir.
AEB Şehirlerarası değerlendirmesine gelince, bu, test edilen aracı 30 km / s ile 60 km / s arasındaki hızlarda, sabit bir hızda hareket eden başka bir araca doğru yönlendirerek sistemin etkinliğini test eder. “Bu, yeni 2021-2025 protokolü için böyle bir değerlendirme yapmaya hazırlığımızın bir parçası. 2018'deki önceki geliştirme testinde, teknolojinin motosiklet sürücülerini tespit edebildiğinden ve daha sonra onlarla çarpışmadan kaçınabildiğinden emin olmamız gerektiğinden, arabadaki kör nokta teknolojisinin etkinliğini değerlendirdik ”dedi. Asean NCAP Genel Müdürü Khairil Anwar Abu Kassim.
“AEB gibi diğer teknolojiler daha olgunlaştıkça, sistemin gerçek fiziksel değerlendirmesini zamanında yapmamız ve mevcut değerlendirmemizi araç içindeki kullanılabilirliği konusunda ödüllendirici noktalardan yükseltmemiz zamanında gerçekleşiyor. Yeni ASEAN NCAP protokolü altında AEB donanımının etkinliği gerekliliği ile güvenliği bir lüks değil öncelik haline getiriyoruz ”dedi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder