1 Temmuz 2020 Çarşamba
2021 Kia K5 ABD için açığa çıktı, Optima isminin yerini aldı
Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Kia / / / Optima öldü, yaşasın K5. Kia Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en yeni D segment sedanının lansmanı ile Kia, uzun süredir devam eden uluslararası isim plakasını kaldırıyor ve yurt içi pazardaki takma adını yurt dışına çıkarıyor. Beşinci nesil modelin selefine göre büyük bir üslup sıçraması olduğu düşünülüyor.
Muhafazakar yakışıklı olmaktan ziyade çarpıcı ve bölücü olan yeni Kia K5, Optima'nın fastback tasarımının daha uç bir versiyonuna sahip. Ön tarafta, farlara kadar uzanan daha geniş ve daha ince olan “kaplan burun” ızgarasının cesur bir şekilde yeniden canlandırılması var. Lambaların kendileri daha ince, benzersiz bir Y şekli ve “Kalp Atışı” LED gündüz sürüş farlarıyla. Yan boyunca, tavan yüksekliği 2045 mm'ye kadar olan 20 mm'lik azalma sayesinde daha şıktır; Otomobil aynı zamanda 45 mm daha uzun dingil mesafesi (2.850 mm) ile 20 mm daha uzun (4.905 mm) ve 25 mm daha geniş (1.860 mm). Optima’nın, pencerelerin ve arka ön camın kesiştiği yerdeki belirgin krom şeridi tutuldu, ancak uzatıldı ve şimdi ön camın alt kenarına sarılıyor. Parlak siyah arka aplik ön camı genişleterek tasarımcıların bagaj alanını korurken fastback profilini geliştirmelerini sağlar.
Arka lambalar, farların şeklini ve gündüz sürüş lambalarını yansıtır; tam genişlikteki tasarımları, bagaj kapağı boyunca uzanan isteğe bağlı LED “çizgiler” ile zenginleştirilmiştir. Sırada yer alan GT Line modelleri, daha agresif ön ve arka tamponlar, köpekbalığından esinlenen ızgara ızgarası ve ikiz trapez kuyruk lambaları alır ve alıcılar ayrıca 16, 18 ve 19 inç çapında jantları tercih edebilir. İçinde, saçma bir yatay gösterge paneli ve bir Mercedes-aping enstrümantasyon ve bilgi-eğlence ünitesi ile çok daha sakin bir ortam.
Varyasyona bağlı olarak kırmızı suni deri döşeme seçeneği ile birlikte saten krom ve suni ahşap kaplamalar var , GT Line modelinde panoramik cam tavan ve düz tabanlı direksiyon simidi. Bilgi-eğlence sistemi standart olarak sekiz inçlik bir dokunmatik ekrana veya ekstra para için bulut tabanlı gerçek zamanlı trafik bilgisi, birden fazla Bluetooth bağlantısı ve birden fazla sürücü profiline sahip UVO telematik ekleyen 10.25 inçlik bir ekrana sahiptir.
A Bose 12 hoparlörlü premium ses sistemi de mevcuttur. Geliştirilmiş (ve şimdi soğutulmuş) bir kablosuz akıllı telefon şarj cihazı, doğal dil tanıma özelliğine sahip ses kontrolü ve kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto bağlantısı da. Kafa karıştırıcı bir şekilde, bu son özellik kablolu bir bağlantı ile devam eden üst navigasyon sistemi ile sunulmuyor. Güvenlik açısından, tüm modeller otonom acil frenleme, sürücü dikkat monitörü, şerit merkezleme yardımı, arka yolcu uyarısı ve yeni Lider Araç Kalkış Uyarısı (LVDA) dahil olmak üzere Kia Drive Wise sürücü yardım özellikleri paketini alır. Opsiyonel liste, bisikletçiler ve yaklaşmakta olan araçlar için AEB, kör nokta izleme ve çarpışmadan kaçınma, navigasyon tabanlı adaptif cruise control, geri vites için park AEB sistemi ve kapı açma uyarısı gibi çok geniş. Derinin altında, K5 üçüncü nesil N3 platformuna binerek daha büyük ve daha düşük boyutlara izin veriyor. Otomobil ayrıca, daha fazla ortalama gerilme mukavemeti ve daha sağlam bir gövde için ek sıcak preslenmiş parçaların yanı sıra yol tutuşu ve dengeyi geliştirmek için optimize edilmiş süspansiyon geometrisi alır. Daha iyi gürültü yalıtımı ve standart bir akustik ön camın kullanılmasıyla da iyileştirme geliştirildi.
Amerika'da, K5 sadece turboşarjlı motorlarla sunulacak, standart değirmen 180 hp ve 264 Nm tork üreten 1.6 litrelik Smartstream G benzinli dört silindirli olacak. Endüstride bir ilk Sürekli Değişken Valf Süresi (CVVD) sistemi ile donatılmış olan bu sistem, sekiz vitesli otomatik şanzımanla eşleştirildi.
Dört tekerlekten çekiş, bu motorla birlikte ilk kez sunulacak. Sonbaharın ilerleyen saatlerinde meraklılar GT'ye el koyabilecekler. Bu, yeni bir sekiz hızlı ıslak çift kavramalı şanzıman ile ön tekerleklere yönlendirilen 290 hp ve 422 Nm'yi üreten 2
0 litre ile güçlendiriliyor. Performans bilgileri, 5,8 saniyede 97 km / s hızdan 60 km / s hıza çıkar.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder