1 Nisan 2020 Çarşamba
Volkswagen Malezya yeni logoya geçiyor, yakında CI
Otomobillerde, Yerel Haberler, Volkswagen / / / Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) sosyal medya sayfalarında bir teaser videosu hazırladı, ancak yeni bir model değil. Bunun yerine video, tanıdık Volkswagen logosunu Eylül 2019'da Frankfurt'taki IAA motor şovunda yapan yeni, düz bir versiyona dönüşüyor. Bu, VPCM'nin yakında yeni logo ve kurumsal kimliği benimseyeceğine dair kesin bir işarettir.
CI geçişiyle markanın pazarımızdaki bayileri ve iletişimleri için yeni bir görünüm ve elbette yeni 2D logosu bekliyoruz. Wolfsburg buna “Yeni Volkswagen” diyor ve otomobil üreticisi için yeni bir çağın başlangıcını işaret ediyor. Volkswagen, yeni marka tasarımı ile daha modern ve daha otantik olan 360 derecelik küresel bir marka deneyimi yarattığını söylüyor.
Yeni VW logosu, 3D'den düz iki boyutlu bir tasarıma geçiş yapıyor; daha net ve temel unsurlarına indirgenmiştir. Buna ek olarak, daha basit yeni logo çok esnek bir şekilde kullanılabilecek - aşağıdaki örnek resim, logoyu çeşitli mavi tonlarda ve farklı renkli arka planlarda gösteriyor - bu, eşleştirilmesi gereken giden mavi ve beyaz logo ile mümkün değildi beyaz bir arka plan ile. Volkswagen'in marka tasarımının yeniden düzenlenmesi, 154 ülkede 171 pazar, dünya çapında 10.000 bayi ve servis ortağı ve yaklaşık 70.000 logo içeren dünyanın en büyük yeniden markalaşma kampanyalarından biri olacak.
Yeni logo ve CI'ya geçiş 2020'nin ortalarında tamamlanacaktı, ancak koronavirüs pandemisi ile herkesin asıl endişesi şimdi bir gecikme olabilir. Volkswagen’in baş tasarımcısı Klaus Bischoff yeni CI’nın geliştirilmesinde kilit rol oynadı. “Yeni marka tasarımında, e-mobilitenin duygusal sunumu için otantik bir iletişim platformu oluşturduk.
Geleceğin Volkswagen'ini 'önce dijital' ve 'filtre yok' sloganı ile gösteriyoruz” dedi. . Bu yeniden markalamanın en güzel yanı, vakıfların dış ajanslar tarafından değil, Volkswagen Tasarım ve Pazarlama'nın ortak bir ekibi tarafından atılmış olmasıdır. Tasarım, Volkswagen tarafından özel olarak bu amaçla geliştirilen bir “enerji santrali konsepti” kullanılarak dokuz aylık rekor sürede şirketin tüm departmanlarının tam entegrasyonu ile hayata geçirildi.
Toplam 19 dahili ekip ve 17 harici acente dahil edildi. projenin içinde. Logo bir yana, markanın yeni görsel dili daha cesur ve daha renkli olacak. Odak insanlar üzerinde olacak ve VW “artık araç fotoğrafçılığındaki mükemmeliyetçiliğe odaklanmayacak.” Gelecekte, temel amaç müşterilerin tanımlayabileceği gerçekçi durumlar sunmak olacak. İleride logo, araçta, marka yerlerinde ve bayilerde aydınlatılacak. Değişikliği de duyacağız - VW, bir marka iddiası yerine ilk kez bir “ses logosu” olacağını söylüyor.
Volkswagen, birkaç on yıl boyunca araçlarını sunmak ve reklam amaçlı bir erkek sesi kullandı. (genellikle çok derin; devam edin, “Volkswagen, Das Auto” hattını aklınızda oynayın) ama marka şimdi kadın olacak. Hemen hemen tüm pazarlarda, Volkswagen için sıcak, hoş ve kendine güvenen bir sesi olan bir kadın konuşacak. Henüz hanımın konuştuğunu duymadık, ama bahsettiğimiz Doraemon gibi bir şey söylemeyecek!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder