15 Nisan 2020 Çarşamba
Audi Q4 e-tron soğuk hava testlerini yapıyor
Audi, Otomobil, Hibrit, EV ve Alternatif Yakıt, Spyshots / / / Audi Q4 e-tron konseptinin geçen yıl Mart ayında piyasaya sürülmesinin ardından, casus fotoğrafçılarımız tarafından kuzey İsveç'te soğuk hava testlerinden geçtiği için üretim versiyonu için bir geliştirme katırı tespit edildi. Kaynaklarımız, Ingolstadt plakası ve kamuflaj folyo türünün onu Audi ürünü olarak vermesine rağmen, buradaki araç siluet olarak Volkswagen ID.4'e benziyor. Önde, konseptin far elemanlarının artık üretilen versiyona, konseptin ince LED'lerinin yerini daha büyük bir ana ışın ünitesi ile değiştirdiğini görebiliriz. Aynı durum, artık Volkswagen ID.4 konseptindeki birimler gibi görünen arka lambalar için de geçerli.
Geliştirme aracının yan aynaları konseptten daha büyük, ön ve arka tekerlekler üzerindeki heykeller daha az ani görünüyor. Bu arada, arka tampon artık daha az belirgin bir difüzör elemanına sahip. ID.
4 konsepti gibi, Q4 e-tron da Volkswagen Grubu'nun elektrikli araçlar için MEB modüler platformu tarafından destekleniyor ve her bir aksta bir tane olmak üzere çift motor kurulumuna izin veriyor. Q4 e-tron konseptinin ilk çıkışında, elektrikli SUV, 82 kWh pil paketi ile donatıldığında, 204 PS / 310 Nm arka motor ve 102 PS / 150 Nm beslendiğinde WLTP test döngüsünde 450 km menzil ile lanse edildi. ön motor. Bu şekilde donatıldığında, Q4 e-tron konseptinin toplam sistem çıkışı 306 PS veya ID ile aynıdır.
4 konsepti, Audi 0-100 km / s sprint süresi 6.3 saniye ve elektronik olarak derecelendirildi 180 km / s azami azami hız. Bu yapılandırma en üst varyant için olabilir ve üretim aracının sonraki sürümlerinde daha uzun menzil için daha fazla tutumlu güç aktarma organları bulunabilir. 4.59 m uzunluğundaki Q4 e-tron, Audi Q3 ve Q5'in uzunlukları arasında bir yerdedir, ancak elektrikli aktarma organları nedeniyle ikincisinden daha iyi bir iç alana sahiptir. Üretim aracı, konseptin mekaniklerini taklit ederse, aks yükü dağılımı, ön ve arka akslar arasında 50:50'lik bir bölünme olacaktır; burada süspansiyon, önde MacPherson gergi kolları ve arka için çok bağlantılı bir kurulumdur.
MEB elektrikli güç aktarma sistemi platformunu paylaştığı Volkswagen ID.3 hatchback gibi, kaynaklarımıza göre Audi Q4 e-tron Almanya Zwickau'da inşa edilecek. Doğal olarak, geliştirme harcamalarından en iyi şekilde yararlanmak için Audi, bu MEB mimarisinden daha fazla elektrikli model üretecek.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder