22 Nisan 2020 Çarşamba

Land Rover Discovery Sport ve Range Rover Evoque, P300e PHEV varyantlarını kazandı



Otomobillerde, Hibritlerde, EV ve Alternatif Yakıtta, Uluslararası Haberler, Land Rover / / / Land Rover, Range Rover Evoque ve Discovery Sport'un her ikisi de “P300e” adını taşıyan ve aynı güç aktarma organı konfigürasyonuna sahip plug-in hibrit versiyonlarını tanıttı. Kurulum, bir invertör aracılığıyla yüksek voltaj sistemine güç sağlamak için kayışa entegre bir marş jeneratörüne sahip 1.5 litrelik turboşarjlı üç silindirli Ingenium benzinli motordan oluşur.
Kendi başına, içten yanmalı motor 200 PS ve Sekiz ileri otomatik şanzıman ile tahrik ön tekerleklere giden 280 Nm tork. Motora katılmak, otomobil üreticisinin 109 PS ve 260 Nm üreten Elektrikli Arka Aks Sürücüsü (ERAD) olarak adlandırdığı arkaya monte edilmiş bir elektrik motorudur. Tüm sistem çıkışı birlikte 309 PS ve 540 Nm olarak derecelendirildi. Bahsedilen elektrik motoru, arka koltukların altında bulunan 15 kWh lityum iyon pilden güç çeker ve bu, 12 adet 50-Ah modülünde düzenlenmiş 84 prizmatik hücreden oluşur. Doğal olarak, şarj etmenin birkaç yolu vardır. araç ve her iki plug-in hibrid SUV modelleri AC ve DC şarjı destekler. Birincisi, otomobilin yerleşik 7 kW'lık şarj cihazını ve Tip 2 bağlantısını içerir ve geleneksel bir prize takıldığında, altı saat 42 dakika içinde tam şarj olur. Genel şarj noktası,% 0-80'lik bir şarj durumundan (SoC) almak bir saat 24 dakika sürecektir. DC şarjı ile ilgili olarak, SUV'ler 32 kW'a kadar destekli, yalnızca% 30'luk bir% 0-80 SoC'ye ulaşılan Kombine Şarj Sistemi (CCS) DC fişini - Tip 2 varyasyonu - kullanıyor. Şarj portu kapağı, araçların yakıt doldurma kapağının karşı tarafındaki arka çamurlukta bulunur.
Range Rover Evoque P300e, tam şarjla sadece elektrikle çalışırken 66 km'ye kadar menzil sağlarken, Discovery Sport P300e için 62 km'dir. Her iki model de EV modunda çalışırken en fazla 135 km / s hıza sahiptir ve ötesinde herhangi bir şey elektrik motorunun sürtünmeyi azaltmak ve verimliliği optimize etmek için ayrıldığını görecektir. Diğer rakamlara gelince, Evoque PHEV 6'da sıfırdan 100 km / s'ye ulaşacak. 4 saniyede nominal yakıt tüketimi 1.4 l / 100 km yakıt tüketimine sahip ve 32 g / km CO2 yayıyor. Daha büyük Discovery Sport PHEV, yüzyılın koşusunu tamamlamak için 6.
6 saniye sürüyor ve yakıt tüketimi açısından 1.6 l / km ve CO2 emisyonları için 36 g / km olarak değerlendiriliyor. Çoğu PHEV modeli gibi, bu durumda sürücü için kullanılabilir olan seçilebilir sürüş modları vardır, üçü bunlar Hibrit, EV ve Kaydet, sonuncusu önceden belirlenmiş bir pil şarj aşamasını korumaya hizmet ederken, ilk ikisi açıklayıcıdır. SUV'ler ayrıca, geleneksel fren vakum servosunun yerini alan, rejeneratif fren altında 0.2 g'a kadar yavaşlama sağlamak için rejeneratif ve sürtünme frenini sorunsuz bir şekilde birleştiren yeni bir telli fren sistemine sahiptir.
Otomobilin bilgi-eğlence sistemi, aracın güç aktarma sistemi durumu ve mevcut menzil gibi PHEV'e özgü bilgileri de gösterir. Land Rover’ın akıllı InControl Remote akıllı telefon uygulaması ayrıca telematik, planlı şarj desteği ve ön koşullandırma işlevi ile birlikte gelir. GALERİ: Range Rover Evoque P300e GALERİ: Land Rover Discovery Sport P300e.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder