15 Nisan 2020 Çarşamba
200 hp, Ducati motorlu, karbon fiber ve magnezyum garipliği
Motosikletlerde, Uluslararası Bisiklet Haberleri / / / İtalyan butik motosiklet üreticisi Vyrus, bisiklet hayranları ve en son rüya makinesi Vyrus Alyen 988 tarafından bilinmiyor, İtalya'nın Coriano kentindeki en son ateş hayalini sergiliyor. Başlangıçta bir Moto 2 yarışçısı olması amaçlanan ancak İspanyol pist yarışlarında daha fazla başarı elde eden Vyrus 986 M2'nin yarattığı ilgiden sonra Alyen 988, egzotik mühendislik malzemelerini daha egzotik bir pakette bir araya getiriyor. Efsanevi motosiklet tasarım evi Bimota'nın bir dalı olarak - şimdi Kawasaki ile işbirliği içinde - Vyrus 988, Rimini bisiklet üreticisinin imzalı tasarımı olan hub merkezli direksiyon özelliğine sahip.
Alyen 988'de bisikletin taslakları geldi The Robb Report, MV Agusta'dan Adrian Morton tarafından tasarlandı ve dokuz yıl boyunca 57 farklı versiyondan geçti, tasarım tamamlanmadan önce geleneksel şekilde hiçbir kil modeli üretilmedi. Bir Ducati Superquadro 1299 V-twin, 1.285 cc'yi temel olarak değiştirerek, Vyrus, Alyn 988'in 200 hp'den fazla ürettiğini iddia ediyor ve Ducati'nin aynı motoru kullanan 1299 Panigale Superleggera'nın 215 hp'nin üzerinde olduğunu iddia ettiği için bundan şüphe için bir neden görmüyoruz. . Dikkate değer olan, motoru beşiklemek için kullanılan şasi, güç ünitesini olumlu bir şekilde sıradan yapar. Alyen 988, motor ve hem ön hem de arka salınım kolları için montaj noktaları sağlayan muazzam ve güzel bir magnezyum döküm olan Vyrus'un Omega şasisini kullanıyor. Salıncak kolları da aynı malzemeden yapılmıştır ve Vyrus, tüm paketin 165 kg ağırlığında olduğunu ve bu da MotoGP yarış motosikletinden yaklaşık 5 kg daha ağır hale geldiğini, ışıklar ve diğer şeyler gibi yol gereksinimlerinden dolayı ekstra ağırlık olduğunu iddia ediyor. Bu kalibreli bir butik bisiklete uygun olan Alyen 988, şoku yatay olarak yerleştiren çok bağlantılı bir süspansiyon kurulumu ile salınım koluna bağlı bir Ohlins TTX40 monoshock kullanıyor.
Frenleme, 320'den biriyle Brembo tarafından yapılır. mm karbon-seramik diskler ve dört pistonlu kaliperler veya yarış spesifik 320 mm çapında T tahrik diskleri. Alyen 988'e özgü, Slovenya Rotobox tarafından üretilen tek yönlü karbon fiber jantlardır. Beş kollu jantlarla birlikte Alyen 988, kendi kendini destekleyen karoserde karbon fiber de kullanıyor.
Direksiyon, hidrolik ile direksiyon çubuklarına bağlı kabloları kullanan Hidrolik Kablolu Direksiyon Sistemi (HWSS) ile yapılır. Alyen 988 üzerinde Vyrus fiyatlandırması hakkında hiçbir kelime, ancak önceki modellere dayanarak, 100.000 USD (3434.000 RM) çok kısa olmayan bir şeye mal olmasını bekliyoruz ..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder