11 Mart 2020 Çarşamba

W447 Mercedes-Benz Vito facelift büyük değişiklikleri gizliyor - 421 km menzilli tamamen elektrikli yeni eVito Tourer



Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Mercedes-Benz / / / W447 Mercedes-Benz V-Serisi bir yıldan uzun bir süre önce bir facelift aldığında, ticari kardeşi Vito'nun nipini ve kıstırmasını alma zamanı geldi. Minibüs, çok, çok ince bir dış görünümle sarılmış yolcu versiyonu (ve kendi başına birkaç) ile aynı mekanik ve teknolojik ince ayarların çoğunu alıyor. Ne kadar ince? Şimdiye kadar olmayan en zor nokta oyununda, tek değişiklik ızgarada, şimdi üç çıtanın her birinde yuvalar var.
Adil olmak gerekirse, bazı yeni boya kaplamaları da (grafit gri, selenit grisi, sümbül kırmızı ve çelik mavisi) ve aerodinamik olarak optimize edilmiş 17 inçlik iki tonlu alaşım jant, geçen yıl piyasaya sürülen 18 ve 19 inçlik silindirlerin bir araya gelmesi. Ama bununla ilgili. İç mekan revizyonları ayrıca yeni bir Caluma kumaş döşeme, binek otomobil serisinden türbin tarzı hava menfezleri ve isteğe bağlı Krom Paketi ile birlikte orta konsol için yeni parlak siyah bir kaplama ile sınırlıdır. Yedi inç ekranlı, Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğuna sahip yeni Audio 30 ve Audio 40 bilgi-eğlence sistemleri için DAB + dijital radyo. Ekranlar ayrıca arka kameradan daha net dijital beslemeler görüntülerken, bir dijital dikiz aynası artık bir seçenek olarak mevcuttur - özellikle bu kamyonetlerin taşıdığı büyük kargo göz önüne alındığında özellikle kullanışlıdır. Başka yerlerde, Mercedes Pro şemsiyesi altında, Audio 40’ın yerleşik navigasyonu, filo iletişimi ve yönetimi, dijital kayıtlar ve mobil kamyonet erişimi için canlı trafik bilgileri de dahil olmak üzere yeni bağlantı hizmetleri var.
V-Class'ı güvenlik risklerinde uzun süre geride bırakan Vito sonunda yakalandı. Standart olarak takılan Crosswind Assist ve Attention Assist'e ek olarak, minibüs Aktif Fren Yardımı (otonom acil frenleme) ile birlikte dur-kalk özellikli Distronic adaptif cruise control, Aktif Park Yardımı, Kör Nokta Yardımı, Lane Yardımcı ve Ön Güvende Tutmak. Güç aktarma organları açısından, daha önce Tourer için ayrılmış olan 0 litrelik turbo dizel ve dokuz vitesli 9G-Tronic otomatik şanzıman, arkadan itişli tüm modellere genişletildi. Binek otomobil serisinden türetilmiş olup, Tourer için 102 PS / 270 Nm, 136 PS / 330 Nm, 163 PS / 380 Nm ve 190 PS / 440 Nm versiyonlarında ve yeni 239 PS / 500 Nm versiyonunda mevcuttur ve Mixto modelleri. Bu arkadan çekişli modeller, dört tekerden çekiş ile de mevcuttur; önden çekişli, aynı OM622 1 ile askere açılır. 102 PS / 270 Nm veya 136 PS çıkışlı, önceki gibi 7 litrelik değirmen / 330 Nm. Tamamen elektrikli eVito artık uzun mesafeli sürüşlere izin veren daha büyük 90 kWh bataryaya sahip bir Tourer olarak da mevcut. Kalbinde, 70 kW (95 PS) ve 362 Nm tork üreten, ancak 150 kW (204 PS) pik değerine sahip öne monteli bir elektrik motoru yer alıyor.
Yukarıda belirtilen pil ile eVito Tourer'ın menzili eVito'nun 150 km'sinden önemli ölçüde daha yüksek. Araç, AC girişi için yerleşik 11 kW'lık bir şarj cihazı ile birlikte gelir ve ayrıca bir CCS soketi aracılığıyla DC hızlı şarjı kabul edebilir - 110 kW şarj gücüyle akü,% 10'dan% 80'e kadar 45 dakika. Yeni bir DAuto ayarı, trafik işareti tanıma ve sürücü destek sistemlerindeki verileri kullanarak sürüş koşullarına bağlı olarak seviyeyi otomatik olarak ayarlarken, kinetik enerji geri kazanım seviyesi de direksiyon simidindeki kürekler kullanılarak ayarlanabilir.
Müşteriler ayrıca AC şarj için bir Mercedes-Benz Wallbox Home satın alabilirken, filo kullanıcıları tavsiye ve konum hazırlama, donanım kurulum ve bakım ve satış sonrası destek ile desteklenecek. EVito Tourer ayrıca uzaktan şarj, iklim kontrolü ön koşullandırma, filo yöneticileri için bir Araç Yönetim Aracı ve en azından Almanya'da filo şarj verimliliğini optimize etmek ve paradan tasarruf etmek için isteğe bağlı bir akıllı şarj fonksiyonu da dahil olmak üzere ek Mercedes Pro bağlantı hizmetleri alır. >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder