25 Mart 2020 Çarşamba

Volkswagen düz şanzımana bağlı kalmaya devam ediyor



Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Volkswagen / / / Volkswagen, manuel şanzımanın yanında durmaya ve şanzımanı uzun vadede modellerinin çoğunda kullanıma sunmaya devam ediyor. Şirket teknoloji şefi Matthias Rabe, Autocar'a şunları söyledi: “Bazı insanlar köklerine dönmekten ve dişlileri manuel olarak değiştirmekten hoşlanıyorlar ve talep olduğu sürece onlara sunmaya devam edeceğiz.” Bu nedenle, aslında, MQ281 olarak bilinen Temmuz 2019'da yeni bir modern manuel şanzıman yayınlamıştı.
Volkswagen'e göre, kilometre başına beş grama kadar CO2 tasarrufuna yardımcı oluyor ve Volkswagen Grubu'ndaki neredeyse tüm araç sınıfları onunla donatılacak. MQ281'in 200 Nm ila 340 Nm tork spektrumu vardır, bu da mevcut MQ250 ve MQ350 dişli kutularının neredeyse yerini alabilir. Lansman sırasında Volkswagen, hiç kimsenin manuel şanzımanları gerçekten fazla fark etmediğini söyledi ve verimliliği ve yakıt tüketimini artırmak için sadece küçük değişikliklerin yeterli olduğunu söyledi.
Ayrıca manuel şanzımanların küresel şanzıman pazarında önemli bir payı olduğunu söyledi. yüksek kurulum oranı nedeniyle. Bu, özellikle büyük çaplı tekerleklere sahip SUV'ler için modaya uygun. Manuel düz şanzıman ve dört tekerlekten çekiş geliştirme şirketi başkanı Helmut Göbbels, “MQ281 ile, bu talepleri güvenilir bir şekilde karşılayan ve yakında bir dizi araç sınıfına sunulacak olan yüksek verimli bir düz şanzıman geliştirdik. segmenti.
” Bu arada, Volkswagen Grubu'nun bir başka üyesi olan Porsche de çubuk değiştiriciye sadakatini dile getirdi. Porsche GT patronu Andreas Preuninger, manuel şanzımanın ve doğal emişli motorların en az on yıl daha sürecek güçlü bir geleceğe sahip olduklarını ve bu teknolojilerden uzaklaşan şirketlerin gaf yaptığını söyledi. BMW M'nin buna biraz farklı bir yaklaşımı var.
M2, M3 ve M4 gibi saflar için tasarlanan otomobillerin hepsi manuel şanzımanlarla sunulacak ve buna yeni nesil modeller de dahil olacak. BMW M patronu Markus Flasch, çubuğun 'daha saf' modellerle donatılacağını söyledi, bu da muhtemelen sadece arkadan çekişli M3 ve M4'lerde mevcut olacağı anlamına geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder