4 Mart 2020 Çarşamba
ciddi aero, sadece 60 adet
Bugatti'de Otomobiller, Uluslararası Haberler / / / Diğer birçok yüksek profilli ürün lansmanlarına katılmak, bugatti, aerodinamiğe güçlü bir vurgu yapan daha odaklı bir yol yasal hipercar olan Chiron Pur Sport'la daha fazlası. Sadece 60 adetle sınırlı ve üretim 2020'nin ikinci yarısında Molsheim, Fransa'daki otomobil üreticisinin fabrikasında başlayacak. Bugatti başkanı Stephan Winkelmann'a göre, Chiron sahipleri daha fazla çeviklik ve dinamik viraj almaya yönelik bir araç talep etti.
Bu, 50 kg daha az ağırlığa sahip olan ve güç / ağırlık oranını geliştiren Chiron Pur Sport'u doğurdu. Ağırlık azaltma, 3D baskılı titanyum egzoz sistemi, standart Chiron ünitelerinden 16 kg daha hafif olan yeni bir magnezyum çok kollu Aero jantlar ve hafif rotorlara kelepçelenen titanyum fren balataları şeklinde gelir. Aerodinamik için, Chiron Pur Sport 1'i kapsayan gülünç derecede büyük bir arka spoyler alır.
9 metre uzunluğunda. Bugatti, tasarımın bilim kurgu ve motor sporları unsurlarından esinlendiğini ancak bunun tamamen işlevsel olmasından memnunuz. Ek bastırma kuvveti, ön taraftaki büyük hava girişlerinden, genişletilmiş ayırıcılardan ve entegre bir arka difüzörden gelir. Bugatti, bu modele özgü, otomobilin alt üçte birlik kısmının açıkta kalan karbon fiberle tamamlandığını gören isteğe bağlı bir split boya tasarımı sunuyor. Görünüşe göre, iki tonlu şema, arabayı yere daha alçakta oturuyor gibi gösteren görsel bir efekt yaratıyor. Yalnızca Michelin tarafından üretilen yeni Bugatti Sport Cup 2 R lastikleri (önde 285/30 R20, arkada 355/25 R21) dış donanımları tamamlıyor.
Mekanik olarak, hiper otomobil 1.500 PS ve 1.600 Nm tork içeren aynı 8.0 litrelik dört turbo W16 motorla çalışıyor. Maksimum motor devri 200 dev / dak ile 6.900 dev / dak arasında artırılırken, yedi ileri çift kavramalı otomatik dört köşeye de güç gönderir.
Şanzıman basit bir taşıma değildir. Bugatti'ye göre, iletimin% 80'i revize edildi ve oranlar yaklaşık% 15 daha yakın. Dört şaft ve yedi ileri vites dahil olmak üzere tüm dişli takımı, daha agresif bir hızlanma patlaması sağlayacak şekilde yeniden yapılandırıldı.
Temel bir önlem olarak, Chiron Pur Sport, Chiron'a kıyasla 60 ila 120 km / s hızlanırken neredeyse iki saniye daha hızlıdır. Esneklik değerleri de% 40 arttı, ancak daha sıkı oranlar ve ilave bastırma kuvveti, Bugatti'yi en yüksek hızı 350 km / s'ye düşürmeye zorladı. Henüz 0-100 km / s sürat süresi yok (Chiron Sport, bu arada 2
5 saniyede yapıyor), ancak kombine yakıt tüketimi 100 km'de 22,5 litre olarak derecelendirildi. Şaside yükseltmeler de var.
Daha sert yaylar (önde% 65, arkada% 33 daha sıkı) ve revize kamber değerleri (-2.5 derece) ile uyarlanabilir bir sönümleme kontrol stratejisi sunuyor. Aracın hem önü hem de arkası karbon fiber stabilizatörleri alıyor.
Her şeyden önce, gövde önde% 130, arkada% 77 daha sert. Kuru yollarda sürüş sırasında çekiş kontrol sisteminin eşiğini düşüren ek bir Sport + sürüş modu eklendi. Bu, köşelerde daha becerikli olan sürücülere hitap etmeli ve ek esneklik, keskin çizgilerle sonuçlanacak ve hatta hızlı köşelerden bile kaymaya neden olacaktır.
Öte yandan iç mekan, minimum seviyeye indirildi. Alcantara ağırlıktan tasarruf etmek için kullanılır ve kabin boyunca görülen dinamik desenler, Alcantara'dakiler de dahil olmak üzere lazerle dağlama işlemi kullanılarak elde edilir. Tüm kaplamalar ve kontroller siyah, eloksallı alüminyum veya titanyum ile kaplanmıştır.
Bazı kontrast çapraz dikişler, gizli kabine renk katmaya yardımcı olur. Şimdi, fiyatlandırma için. Bugatti Chiron Pur Sport, vergiler hariç yaklaşık üç milyon avro veya 14 milyon RMB'den satılıyor.
Bu, Chiron Sport üzerinde sadece hafif bir artış, ancak yine sadece 60 birim yapılacak. “Chiron Pur Sport ile olağanüstü bir aracın, sürüş fiziğinin sınırlarını daha önce hiç olmadığı kadar ileri taşıdığını sergiliyoruz. Bu, iyi, eski Bugatti geleneğine geri döndüğümüz anlamına geliyor, ”dedi Winkelmann.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder