4 Mart 2020 Çarşamba
Koenigsegg Jesko Absolut ilk çıkışını yaptı
Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Koenigsegg / / / Christian von Koenigsegg geçen yılın Cenevre Otomobil Fuarı'nda Jesko'yu (babasının adını aldı) sunduğunda, daha da hızlı bir versiyonun daha sonra çıkacağına söz verdi. İsveçli otomobil üreticisi yakın zamanda yeni Jesko Absolut'un sargılarını çıkardığı için nihayet böyle bir modeli karşılama zamanı geldi. Hayır, bu votka markasıyla bir bağ ürünü değil.
Bunun yerine, Jesko Absolut şimdiye kadar yapılmış en hızlı Koenigsegg olarak adlandırılıyor ve şirket “asla daha hızlı seri üretim yol otomobili yapmaya gayret etmeyecek, hiç.” Şimdilik, şirket yeni yaratılışının ne kadar hızlı gideceğini henüz açıklamadı, ancak matematik ve gelişmiş simülasyonlarına dayanarak, “inanılmaz derecede hızlı olacak”. Belirgin barometre, geçen yılın Eylül ayında 480 km / s (304.773 mph) hıza ulaşan Bugatti Chiron Super Sport 300+ olacak. Bu, söz konusu müstehcen figürlerin olmadığı anlamına gelmez, çünkü Jesko Absolut, daha fazla parça odaklı kardeşiyle aynı güç aktarım organını korur.
Güç, sadece 189 kg ağırlığında alüminyum 5.0 litrelik ikiz turbo V8'den geliyor ve düz düzlemli, 12,5 kg krank mili, karbon fiber emme manifoldu ve 8.500 rpm devir limiti sunuyor. Düzenli benzinle, motor 7.800 dev / dak'da 1.298 PS (1.280 hp) geliştirmek için 1.7 bar takviye basıncında çalışır ve E85 etanol yakıt ile takviye basıncı 1.625 PS (1.600 hp) için 2.2 bar'a yükselirken en yüksek tork 5.100 dev / dak.'da 1.500 N / m'dir. Motor, terazileri sadece 90 kg'lık sıvılarla savunan dokuz vitesli Işık Hızı Şanzımanına bağlıdır ve herhangi bir vites arasındaki değişikliklerin neredeyse anında gerçekleşmesi için yedi kavrama kullanır. Destek sistemleri arasında Ultimate Power on Demand (UPOD) ve elektronik diferansiyel içeren bir şanzıman kontrol modülü ve birincisi, düzenli tek kademeli vites değişikliklerine ek olarak çoklu atlama vites değişikliklerine izin verir. Jesko Absolut'u düzenli bir Jesko'dan farklı kılan şey, aerodinamiktir, çünkü yüksek hızlı dengeyi arttırırken otomobilin çevresindeki sürükleme veya çevresindeki türbülansı azaltmak için çok çaba harcandı.
Şirketin belirttiği gibi, “Jesko Absolut Jesko'nun daha kesintisiz ve daha gizli bir yorumu. ” Dış revizyonlar arasında uzatılmış bir arka kaput (+85 mm), kapalı arka tekerlekler, daha yumuşak ön tekerlek panjurları ve alçaltılmış bir sürüş yüksekliği bulunur. Jesko'nun çeşitli aerodinamik yönleri de, ön kaput hava kanalları, ön ayırıcı, yan kanatçıklar ve bunun yerine iki kanatçık ile değiştirilen büyük arka kanatta görüldüğü gibi silindi.
Sonuç olarak, otomobilin ön alanı sadece 1.88 metrekare ve toplam sürükleme katsayısı 0.278.
Hareket halindeyken, Jesko Absolut 250 km / s hızda 40 kg basma kuvveti ve maksimum 150 kg daha yüksek hızlar. Buna kıyasla, normal Jesko 250 km / s'de 800 kg bastırma kuvveti, 275 km / s'de 1.000 kg ve maksimum 1.400 kg oluşturur. Daha az bastırma kuvveti üretildiğinde, mühendisler süspansiyonu yumuşatabilir ve genel paketi biraz daha kompakt hale getirebilirler.
İkincisi ön Tripleks damperler olmadan yapar (bunun yerine normal olanlar kullanılır) ve bir ön kaput havası eksikliği ile birlikte Baraj, sökülebilir çatıyı normal Jesko'da yapılamayan frunk'a koymayı mümkün kılar. Kurulum, elektronik olarak ayarlanabilir sürüş yüksekliği kapasitesine ve Michelin Pilot Spor Kupası ile Aircore karbon fiber jantlara (20 inç ön, 21 inç arka) yükseltilebilen bir dizi dövme alüminyum jant ile çift salıncak ve ayarlanabilir amortisörler kullanıyor. 2 R lastik (265/35 ön, 325/30 arka). Frenleme gücü önde 410 mm (altı pistonlu kaliperler ile) ve arkada 395 mm diskler (dört pistonlu kaliperler ile) sayesinde yapılır.
Deri veya Alcantara döşeme, karbon fiber spor kova koltukları, iklim kontrolü, kablosuz telefon şarj cihazı, dijital ses sistemi, etrafa bakan bir monitör ve bağlı bir anahtarlık aldığınız için içerideki yaşam normal bir Jesko ile değişmiyor kaportalar ve kapılar için Autoskin elektro-hidrolik sistemine. “Yüksek hızlı kararlılığı optimize edilmiş aero özellikleri, günlük sürüş dostu özellikleri ve bagaj alanı ile birlikte şok edici düşük sürükleme katsayısı olan 0.278 Cd ile Jesko Absolut, Jesko Absolut'u duyulmayacak kara tabanlı bir roket gemisi yapıyor. rekor hızda, ”diyor şirket CEO'su ve kurucusu.
Ne kadar hızlı? Zaman gösterecek..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder