4 Mart 2020 Çarşamba
Renault Morphoz Concept elektrikli bir geleceğin ön gösterimini yapıyor
Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Renault / / / İşte Renault'nun 2025'ten sonraki yıllarda kişisel, paylaşılabilir elektrikli mobilite vizyonunu temsil ettiği bir konsept otomobil. Renault Morphoz olarak adlandırılan Renault Nissan Alliance'ın yeni güç, kapasite değil çeşitli konfigürasyonları sunmak için yeni modüler CMF-EV elektrikli platformunu kullanıyor ve menzil, aynı zamanda kullanıcı seçenekleri ve önyükleme alanı. Motor şovu tüketimi için tipik bir fantezi uçuşuna benziyor, ancak Renault, Morphoz'un sadece bir keşif vizyonu olmadığını, tasarım, ayrıntılar ve iç sunumunun “önümüzdeki yıllarda yeni bir Renault elektrikli model ailesini müjdelediğini söylüyor. < br> ”Fransız otomobil üreticisi, EV menzil kaygısı sorununun yakında olmayacağını ve bu crossover'ın“ EV yeteneklerinin henüz en iyi kanıtı olduğunu ”söyledi. Yukarıda belirtilen CMF-EV, uzun bir dingil mesafesine, otomobilin aşırı köşelerindeki tekerleklere, azaltılmış çıkıntılara ve düz bir zemine (iletim tüneline gerek yoktur) izin veren özel bir modüler EV platformudur. Pil arka zemin bölümünün altında bulunur ve Renault, Morphoz'un düşük ağırlık merkezine, düşük tavana ve aerodinamik performansa işaret eder.
Kısa bir kaput (EV güç aktarma sistemi aynı zamanda bir içten yanmalı motordan daha küçüktür), daha zarif kabin. Yukarıdaki özelliklerin hepsiyle birlikte, araçlar daha önce yalnızca daha yüksek pazar segmentlerinde mevcut olan yerleşik bir deneyim sunabilecek. Morphoz konseptinin uyarlanabilirliği, iki versiyonu arasında gerçekleşen fiziksel dönüşüm ile kanıtlanmıştır: kısa bir Şehir ve uzun Seyahat. Şehir versiyonu 4.40 metre uzunluğunda, ancak dingil mesafesi 2.73 metre sürüyor ve bu kadar uzun bir otomobil için nadir.
Renault, 40 kWh pili hala hafif ve dahili bir deneyime sahipken kolayca barındırabileceğini söylüyor. daha yüksek bir segment. City Morphoz, ek LED segmentleriyle özel bir “Livinglights” imzasına sahiptir. Arabanın uzun Seyahat versiyonu 4.
80 metre uzunluğunda, 2.93 metre dingil mesafesi. Toplamda 90 kWh olmasını sağlamak için 50 kWh ekstra pil taşırken, iki ekstra valiz için daha fazla bacak mesafesi ve yeterli alan sunar.
Benzersiz aydınlatmaya ek olarak, Travel Morphoz'un aerodinamiği optimize etmek için konik bir ön ucu ve profili vardır. Renault’nun “Seyahat Genişletici prensibi” 400 km menzile sahip Şehir modunun 40 kWh pilinin günlük kentsel ve banliyö kullanımı için yeterli olduğunu ve kullanıcıların ihtiyaçlarının% 90'ından fazlasını karşılayacağını söylüyor. Diğer% 10 için, daha uzun mesafeler söz konusu olduğunda, Morphoz bir Seyahat Genişletici pil takımını alabilir.
Bu özel bir istasyonda yapılabilir ve 50 kWh değerinde pil “sadece birkaç saniye içinde” takılır. 700 km otoyol kullanımı için uygundur. Geri döndüğünde, kullanıcı Seyahat Genişletici pilini iade eder ve istasyon bir sonraki kullanıcı için şarj eder. Renault, bir araba tarafından kullanılmadığında self servis bisiklet şarj istasyonuna güç verebilir, yenilenebilir enerji kaynaklarından elektrik depolayabilir veya bir binayı aydınlatabilir. Sürücü yaklaştıkça, Morphoz sürücünün algılandığını ve tanındığını göstermek için bir ışık dizisi çalıştırır. Arabanın kilidini açmak için gereken tek şey bir dalga. Ters menteşeli açılış kapıları, B sütunlarının bulunmamasıyla birleştiğinde giriş ve çıkışı kolaylaştırır.
Sürücü koltuğu hariç koltuklar oturma odası hissi vermek için dönebilir. Renault, koltukları orta konsoldaki ekranın masa olarak hizmet ettiği bir masa etrafında çağırıyor. Ön tarafta, direksiyon simidinde sürüş ve güvenlik bilgilerini gösteren 10 inçlik 2 inçlik bir ekran var. Bunun arkasında, sürücü tarafından dağıtılabilen “Livingscreen” multimedya ekranlı bir surround gösterge tablosu bulunur. Aksi takdirde boştur.
Bu, hem manuel sürüş hem de Seviye 3 otonom sürüş modlarında yapılabilir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder