26 Şubat 2020 Çarşamba

yeni görünüm ile elektrikli sedan



Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Polestar / / / Öyleyse, bir SUV değil. Empatik olarak, Polestar Precept, bugünlerde moda olan çok iyi bir geçit değil, eski moda bir sedan. Ve çarpıcı bir şey.
Volvo'nun konsept geri kataloğunu yıllarca çalkaladıktan sonra (1 aslında 2013'ün Concept Coupé'nin üretim versiyonudur, 2 ise 2016'dan 40.2'ye atıfta bulunur) elektrikli kız kardeşi kuruluşu nihayet tasarım dilini yeni bir marka olarak tanımladı. Precept hâlâ DNA'sında Gothenburg kalıntılarını taşırken, bu ipuçlarını tamamen kendine özgü bir görünüme dönüştürüyor.
Thor'un Hammer LED farları kalır, ancak minimalist bir ön fasyayı çerçeveleyen üst ve alt dallara ayrılmıştır. Geleneksel ızgara, otomobilin ikiz radar sensörlerini ve sürücü destek sistemleri için yüksek çözünürlüklü kamerayı taşıyan bir şerit olan SmartZone ile değiştirildi. Polestar, bu sensörleri, cam tavanın üzerinde de bulunan önemli bir LIDAR kapsülü ile Precept’in stilini vurgulamaktadır.
Aracın önünde kalmak, SmartZone'un üzerindeki entegre bir kanat - Ferrari 488 Pista'dakikine benzer - kaput üzerindeki hava akışını hızlandırır. Bu, havanın yüzeye daha erken bağlanmasını sağlar, aerodinamik verimliliği ve dolayısıyla menzili arttırır (sonuçta bu araba elektrikli). Precept çok uzun bir otomobil ve dingil mesafesi tek başına hatırı sayılır bir boyutta. 3 metre uzunluğunda. Bu, yalnızca büyük bir pilin zemine oturması için alan sağlamakla kalmaz, aynı zamanda coupé benzeri tavan çizgisi ve uzun pencere çizgisinin yardımıyla araca alçak ve şık bir görünüm kazandırır. Belirgin ön ve arka çıkıntılar, Precept'in güçlü duruşunu vurgularken, kapılardaki derin bir vücut tarafı, ön ayırıcıyı ve arka difüzörü oluşturan ince süpürgeliklerle kaplı gri bir alt taraf ortaya çıkarır. U şeklindeki arka lambalar, kısa arka güvertenin arka kenarını oluşturur ve köşelerinde aerodinamik menfezlere sahiptir. Ayna değiştiren yan görüş kameraları, intihar kapıları, B sütunlarının eksikliğine ihanet eden çerçevesiz pencereler ve eksik bir arka cam dahil olmak üzere fütüristik dokunuşlar bolca var (bunun yerine arka görüş kamerası tarafından geri görüş sağlıyor). Bu, cam tavanın arka yolcuların gerilmesine ve bagaj kapağının daha büyük bir açıklık ve daha yüksek menteşe bağlantılarına sahip olmasını sağlar - evet, Precept beş kapılıdır - bagaj erişimini iyileştirir. Oldukça İskandinav estetiği, ince yatay bir gösterge panosunun 12.5 inçlik gösterge ekranını ve 15 inçlik devasa portre formatlı dokunmatik ekranı içerdiği, ikincisi markanın Android tabanlı bilgi-eğlence sistemini çalıştıran içeride devam ediyor. Göz izleme teknolojisi, sürücünün bakışına göre çeşitli ekranlardaki içeriği ayarlarken, yakınlık sensörleri orta ekran için hareket kontrolü sağlar.
Precept, dört büyük bireysel koltuğa sahiptir ve hem ön hem de arkada oturanlar, sonunda müzik çalmayı kontrol etmek için kullanılan döner düğmeli yüzen bir kol dayanağına sahiptir. Markanın imzalı altın aksanları, emniyet kemerlerinde (ve fren kaliperleri) hala bulunabilirken, logosu arka koltukların arkasında İsveç kristaline yerleştirildi ve Volvo'nun vites kollarında bulunan malzemeyi yeniden tasarladı. Polestar sürdürülebilirlik açısından büyüktür ve bu amaçla araç iç panelleri ve koltuk arkalıkları, geleneksel malzemelerle karşılaştırıldığında ağırlıkta% 50'ye kadar azalma ve plastik atıklarda% 80'e kadar azalma sağlayan Bcomp keten bazlı kompozitlerden yapılmıştır. > Diğer yerlerde, koltuk yüzeyleri geri dönüştürülmüş PET şişelerden plastik kullanılarak 3D örülmüşken, destek ve başlıklar geri dönüştürülmüş mantar vinilden ve geri kazanılmış balık ağlarından halılardan yapılmıştır. Şirket, yeni bir tür lüksü tanımlamanın geleneksel deri, ahşap ve kromun ötesine geçtiğini söylüyor. Bu gösterişli bir gösteri arabası, bunun tamamen elektrikli bir araç olmasının yanı sıra hiçbir teknik detay ortaya çıkmadı.
Ne düşünüyorsun - Polestar'ın Precept'e yöneldiği yönü seviyor musun? ? Atlamadan sonra yorumlarda ses çıkar ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder