26 Şubat 2020 Çarşamba

Geely Icon Çin'de piyasaya sürüldü - RM69k'den 48V hafif hibrit, N95 seviyesinde hava filtrasyonuna sahip BMA tabanlı SUV



Otomobillerde, Geely, Uluslararası Haberler / / / Kasım ayında tam olarak ortaya çıkan Geely Icon, nihayet Çin yerel piyasasında satışa çıktı. Binyue ile aynı B segmenti Modüler Mimarisi (BMA) üzerinde yer alan yeni kompakt SUV, 2018'den gelen adsız kavramın nispeten sadık bir üretim rekreasyonu olan ikincisine daha moda bir alternatif olarak hizmet ediyor. Daha önce gördüğümüz gibi, araba görünüşte '80'lerin 8 bit grafiklerinden esinlenen bloklu, fütüristik bir tasarıma sahip.
Ön uç belki de yeniden yorumlanmış bir “genişleyen evren” ızgarasının hakim olduğu İkon'un en çarpıcı yönü. şimdi ön panonun tüm genişliğini kaplar. Eşmerkezli dikdörtgen motif, sonsuzluk sembolüne benzediği söylenen dikey ana farlarla (aydınlatma verimliliğini% 30 arttırdığı ve gece 165 m ileri görüş sağladığı iddia edilen) yer alırken, üst farlar yarıklara indirildi , ince bir hava girişini kuşatır. Kapaklı kapakta havalandırma delikleri bulunurken başka bir dikdörtgen giriş çifti daha aşağıda bulunabilir.
Üst ışıklar düzgün bir şekilde belirgin bir aksan çizgisine akar ve ardından aşağı doğru ve kare tekerlek tekerlek kemerlerine geri döner; bu çizgi arka tekerlekler üzerinde tekrarlanır. Dikdörtgen motif, yan eşiklerin, geri çekilebilir kapı kollarının ve kapı aynalarında göstergeler gibi görünen kısımlarda tekrarlanır. Bu arada, sütunlar tümüyle "yüzer tavan" görünümü için karartılmış, ancak üstyapı gövde renginde yüzgeçler oluşturmak için arkaya doğru yukarı doğru yükseliyor.
Arka lambalar hala dikdörtgen ama gövdeden biraz daha büyük farların sonsuzluk sembolünün konsepti ve aynası; yukarıda adı geçen eş merkezli motif, plaka girintisini oluşturmak için arkada da tekrarlanır. İç mekan ayrıca katmanlı bir gösterge panosu, yine sonsuzluk sembolü şeklinde hava delikleri ve Mercedes-Benz G-Class tarzı yolcu tutma kolu da dahil olmak üzere gösteri aracından birkaç ipucu ödünç alıyor. Uzun orta konsolun altında eşyalarınız için depolama alanı var ve güdük vites kutusunun önünde de kablosuz bir akıllı telefon şarj cihazı var.
Gördüğünüz gibi, alıcılar cesur kahverengi-beyaz renk şeması da belirleyebilir. Bir çift 10.25 inç ekran üst katman üzerine dökülüyor - biri enstrümanlar için, diğeri bilgi-eğlence için.
Orta ekran ilk olarak Boyue Pro'da görülen en son Geely Anahtar Kullanıcı Arayüzünü (GKUI 19) çalıştırıyor - 360 derece kamera sistemi aracın ön, arka ve yanlarının 180 derecelik görüntülerini göstermek için kullanılabilir. Icon ayrıca, 2019 koronavirüs hastalığı (COVID-19) salgına yanıt olarak hızla geliştirilen N95 sertifikalı Akıllı Hava Arıtma Sistemi (IAPS) ile birlikte gelecek. Geely, Icon'ın 12 ultrasonik radar sensörü, milimetre dalgası radarı ve beş yüksek tanımlı kamera tarafından desteklenen “Seviye 2+” yarı otonom sürüş özellikleriyle kullanılabileceğini söylüyor.
Sürücü yardım özellikleri, yaya algılamalı otonom acil frenlemeyi içeriyor , adaptif cruise control, şerit tutma yardımcısı ve otonom park, diğerleri arasında. Icon ayrıca 13 hp ve 45 Nm hızlanma artışı sağlayan isteğe bağlı 48 voltluk hafif bir hibrit sisteme başlayacak. Standart donanım 1 ile eşleştirilmiştir.
5 litrelik turboşarjlı üç silindirli motor, kendi başına 174 hp ve 255 Nm tork üreterek kısa dönemlerde toplam 188 hp ve 300 Nm üretiyor. Motor, tıpkı yerel olarak monte edilmiş Proton X70'de bulacağınız gibi, yedi ileri ıslak çift kavramalı şanzımanla eşleştirildi. Sonuç olarak, Icon, hafif hibrit sistemle sıfırdan 100 km / s hıza 7 saniyede koşabiliyorken, 100 km'de 5.7 litrelik bir yakıt tüketimi rakamı da yapabiliyor. Çin'de fiyatlandırma 115.800 yuan (RM69.500) ile 128.800 yuan (77.300 RM) arasında değişmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder