19 Şubat 2020 Çarşamba
2021 Hyundai i20 resmi olarak açıklandı - 1.0T hafif hibrit
Otomobillerde, Hyundai, Uluslararası Haberler / / / Kuşkusuz fotoğraflarının internette sızdırıldığını gören Hyundai, yeni üçüncü nesil i20'ye resmi bir açıklama yaptı. Resimler aynı ve hala arabanın iç kısmına bakmıyoruz, ancak şirket en azından bizi gelgit etmek için bir bilgi akışı yayınladı. Gördüğünüz gibi, B segmenti hatchback, giden modele kıyasla bakmak çok daha çarpıcı olacak. Bunun nedeni kısmen orantısız oranlar - şu anda 24 mm daha düşük, 30 mm daha geniş ve beş milimetre daha uzun olan otomobil - ama çoğunlukla Hyundai'nin ilk olarak en son Sonata'da görülen en son “Duygusal Sportiflik” tasarım dilini kullanması nedeniyle. En belirgin tasarım ipucu, tek bir grafik oluşturmak için geri çekilebilir farlarla (ok şeklindeki LED gündüz farlarıyla) entegre edilen büyük ızgaradır. Alçak ayarlı burun ve dik yükselen kemer çizgisi, araca süpürme krom pencere kaplaması ve o "yüzer tavan" görünümü için karartılmış D sütunları ile vurgulanan kama benzeri bir yan profil verir. Bunlardan bahsetmişken, çatı siyah olarak da belirtilebilir. Arkaya doğru hareket ederken, ön aydınlatma imzası, otomobilin genişliğini vurgulamak için yanan bir krom şeritle birleştirilen Z şeklindeki arka lambalara yansıtılır. Difüzör benzeri bir arka tampon ek parçası ve 17 inçlik karmaşık iki tonlu alaşım jant seçeneği görünümü tamamlıyor. Yine, iç mekanın görüntüleri yok, ancak Hyundai, yeni i20'nin içinde daha geniş bir görünüm vermek için ön paneli kapatan yatay bıçaklara sahip daha havadar bir his olduğunu söylüyor. Aynı zamanda gri ve sarı-yeşil kaplama seçeneklerinde olduğu gibi LED ortam aydınlatması da mevcutken kapıların ön paneli “zarif, şehvetli bir şekilde” kucakladığını iddia ediyor. Bu arada, gergin dingil mesafesi arka yolcular için daha fazla alan sunar ve bagaj alanı 25 litre 351'e çıkarılmıştır. Teknoloji açısından, i20, bilgi eğlence ve enstrümantasyon için çift 10.25 inçlik "görsel olarak birleştirilmiş" ekranlar ve kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto, kablosuz şarj pedi, arka USB bağlantı noktaları ve sekiz hoparlörlü Bose ses sistemi. Hyundai ayrıca gerçek zamanlı trafik, yakıt fiyatı, hava durumu ve park bilgileri, bulut tabanlı ses kontrolü ve BlueLink akıllı telefon uygulaması aracılığıyla otomobili izleme ve kontrol etme yeteneği de dahil olmak üzere BlueLink bağlantı hizmetlerini i20'ye ekliyor. Güvenlik açısından, araç navigasyon tabanlı adaptif cruise control, trafik işareti tanıma, şerit merkezleme yardımı, motor frenlemeli kör nokta izleme ve bisikletçi ve yaya algılama ile otonom acil frenleme ile mevcuttur. Ayrıca ön kalkış uyarısı, arka çapraz trafik uyarısı, park asistanı ve otomatik fren fonksiyonlu park sensörleri de sunulmaktadır. Kaputun altında, i20, 100 litrelik 1.0 litrelik turboşarjlı ve doğrudan enjeksiyonlu üç silindirli benzinli motorlarla ve 100 PS veya 120 PS'li 48 voltluk hafif bir hibrit olarak mevcuttur. Şanzıman seçenekleri yedi vitesli çift kavramalı şanzıman ve altı vitesli düz şanzıman ve hafif hibrit motorun bir seyir sırasında motordan ayrılmasını sağlayarak yakıt tasarrufu sağlayan “akıllı” bir versiyona sahip. Ayrıca beş vitesli bir manuel ile 84 PS 1,2 litrelik doğal emişli dört pot var ve tüm modeller motor durdurma / çalıştırma ile geliyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder