12 Şubat 2020 Çarşamba

neden 1.8L turbo motorunu koruyor; küçültülmüş 1.5L yaklaşan X50 için mi ayrılmış?



Otomobillerde, Yerel Haberler, Proton / / / 2020 Proton X70 CKD'nin piyasaya sürülmesiyle, yerel olarak monte edilen modelle gelen ana değişikliklerden biri, ilk olarak Geely Boyue Pro'da görülen yeni bir yedi vitesli ıslak çift kavramalı şanzımanın kullanılmasıdır. önceki altı ileri otomatik şanzıman Bununla birlikte, C segmenti SUV, daha önce ağır bir şekilde söylentiler olan 3G15TD 1.5 litrelik turbo üç silindirli yerine 4G18TD 1.8 litrelik turboşarjlı ve doğrudan enjeksiyonlu dört silindirli benzinli motorla (daha fazla tork için biraz yeniden ayarlanmış olsa da) güçlendirilmeye devam ediyor. modelin lansmanı. Neden böyle? Bunun bir nedeni var. Proton'a göre, küçültülmüş değirmeni kullanmama kararı, X70 gibi büyük SUV'ler için daha büyük kapasiteli bir motor tercih eden mevcut ve potansiyel müşteriler arasında anket yapmaktan elde edilen sonuçlardan kaynaklanıyor. Bu, küçültülmüş bir motorun sunabileceği potansiyel olarak benzer veya daha yüksek güç çıkışına rağmen. Gerçekten de, 4G18TD'yi Boyue Pro'yu çalıştıran 3G15TD ile karşılaştırdığınızda, beygir gücü eşitsizliği o kadar büyük değil - 181 bg (184 PS) ile 174 bg (176 PS) arasında olmasına rağmen, önceki 300 Nm'de daha yüksek tork üretiyor 255 Nm. Basitçe söylemek gerekirse, araba alıcıları, en azından Proton tarafından araştırılanlar, büyük bir SUV için daha büyük bir motorun gerekli olduğuna inanıyorlar, bu nedenle ulusal otomobil üreticisi neden X70 için daha büyük, 1.8 litrelik turbo motor tutuyor. Çin'de, 3G15TD motorlu Boyue Pro'nun sadece altı vitesli otomatik şanzımanla sunulduğu ve 7DCT'yi almanın tek yolunun 4G18TD motorla olduğu da belirtilmelidir. Bu arada, orada satılan normal Boyue, küçültülmüş değirmen seçeneğine bile sahip değil. Proton’un ürün yelpazesinde 1,5 litrelik turbo üç potlu bir motor görecek miyiz? Peki, daha küçük X50 ile, küçültülmüş güç santrali büyük olasılıkla B segmentli SUV'ye girecek. Proton, X50'de üç potlu motoru kullanacağına dair önerileri reddetmedi ve X70'e kıyasla daha küçük bir SUV olduğu göz önüne alındığında, alıcıların daha küçük bir motorla donatılmasından daha duyarlı olmaları bekleniyor. X50, Çin'de altı vitesli düz şanzıman ile 134 hp / 205 Nm 1.0 litre turboşarjlı üç silindirli motor veya aynı olan 174 hp / 255 Nm 1,5 litrelik bir değirmen ile sunulan Binyue'ye dayanacak. 7DCT (X70 CKD'de kullanılır). İkinci kurulum, Volvo XC40 ve çeşitli Lynk & Co modelleri için de sunuluyor ve kesinlikle Proton'un gitme olasılığı daha yüksek gibi görünüyor. Proton’un X70’e küçültülmüş bir motora ihtiyatlı bir hareket vermeme kararı var mı ve 1.8 litrelik daha büyük turbo motorlu bir taneye askerlik hakkı var mı? Yoksa bunun yerine daha küçük motoru alacak yeni X50'yi mi bekliyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlarda paylaşın. 2020 Proton X70 CKD Infohub GALERİ: 2020 Proton X70 CKD resmi görüntüleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder