12 Şubat 2020 Çarşamba

Volkswagen Arteon Atıcılık Freni görüldü



Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Spyshots, Volkswagen / / / İşte Volkswagen'den biraz farklı bir şey - şık çatılı Arteon'un 'çekim freni' versiyonu İsveç'te soğuk hava testlerine tabi tutuldu. Arka uçtan başlayarak, Arteon atış freni, daha az dik bir bagaj kapağının yanı sıra daha eğimli bir tavan çizgisine sahip olarak Passat Variant mülkünden farklıdır; D-direği, seyircileri atmak anlamına gelen kamuflaj hatlarına rağmen daha eğimli. Siyah plastik kaplı tekerlek kemerleri, çekim frenine Alltrack estetiği verir. Burada, arka lamba grupları da Arteon'da bulunanlara Passat Varyant'ından daha fazla benziyor ve aynı şekilde plaka montajı bagaj kapısından ziyade arka tamponda bulunuyor. Profilde bakıldığında, Arteon atış freni geliştirme aracının ön yarısı coupe çatılı Arteon'a benzer ve geleneksel olarak dik olan Passat Variant mülkünden daha şık bir şekil olacaktır. Rakamlar henüz doğrulanmadı, ancak Arteon atış freni, fasteon Arteon’un 4.862 mm uzunluğunda, 1.871 mm genişliğinde ve 1.427 mm uzunluğunda ve 2.841 mm dingil mesafesine yakın kalıyor. Aracın MQB platformunun temelleri göz önüne alındığında, Arteon atış freni, fastback ikiziyle benzer güç aktarma organı seçeneklerine sahip olmalıdır. Şu anda, Arteon, 280 PS ve 350 Nm tork üreten, yedi vitesli bir DSG çift kavramalı otomatik ve 4Motion dört tekerlekten çekişe çiftleştirilen 2.0 litrelik bir TSI turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu sıralı dörtlü motora sahip güçlü teklif; daha genel benzinli ve dizel versiyonlarının ürün yelpazesine katılması beklenebilir. Arteon'un yüksek performanslı bir R versiyonu çalışmalarda ve fastback ve atış freni arasındaki teknik benzerlikler göz önüne alındığında, Arteon R atış freninin de mümkün olduğunu düşünmek için fazla zorlanmayacaktı. Bu gerçekleşecek mi? Zaman gösterecek. Arteon buradaki ateşleme freni asgari bir kılık değiştirmiş durumdadır, bu nedenle bu yılın sonlarında bir çıkış olması muhtemel olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder