15 Ocak 2020 Çarşamba

Güney Kore için 3.0 litre dizel, ABD pazarı için benzinli motorlar



Otomobillerde, Yaratılış, Uluslararası Haberler / / / Genesis nihayet ilk SUV'u olan GV80'i bu ayın başlarında bir dizi teaser görüntüsü yayınladıktan sonra Güney Kore'deki kendi piyasasında piyasaya sürdü. Şirket, GV80’in stilinin Genesis’in Güney Kore, ABD ve Almanya’daki tasarım stüdyoları arasındaki işbirliğinin bir sonucu olduğunu söyledi. İki oturma konfigürasyonu mevcut olacaktır; beş koltuklu düzen ve üç sıralı kurulum. GV80 yapısı, sıcak damgalanmış, yüksek mukavemetli çelikten yapılmıştır, kapılar için 'alüminyum,' rekabetçi boş ağırlık 'için kaput ve bagaj kapağı kullanılır, diyor Genesis. Şirketin arkadan çekişli platformu GV80'in temelini oluşturur ve dört tekerden çekiş isteğe bağlıdır. Dört tekerden çekişli Amerika Birleşik Devletleri pazar versiyonlarında, arka aksında elektronik kontrollü sınırlı kaymalı diferansiyel bulunacaktır. Güç aktarma sistemi açısından, Genesis GV80 278 PS / 600 Nm 3.0 litrelik altı silindirli dizel motorla sunulurken, ABD pazarı iki turbo benzinli motor seçeneği sunuyor. Benzinli motorlar Genesis tarafından bu aşamada tanımlanmamıştır, ancak bunlardan biri Kia Stinger ve Genesis sedan serisinde 365 hp ve 510 Nm tork üreten 3,3 litrelik çift turbo V6 olabilir. sekiz ileri otomatik ile eşleştirildi. GV80 için süspansiyon, bir Genesis'te ilk kez görünen, yol önizlemeli elektronik olarak kontrol edilen bir kurulumdur. Bu, ilerideki yolu tarayan ileriye dönük kameradan bilgi alır ve süspansiyon, optimum sürüş konforu sağlamak için buna göre adapte olur, diyor Genesis. Firma, GV80'de dünyadaki bir dizi teknolojinin de bulunduğunu söylüyor. Bunlar, insan sürücülerinin girdilerini öğrenmek için yapay zeka tabanlı navigasyon teknolojisini kullanan ve insan sürücülerine benzer özelliklere sahip otonom sürüş uygulamak için bunları bağımsız olarak öğrenen makine öğrenimli akıllı seyir kontrolünü (SCC-ML) içerir. Buna, dönüş sinyali kullanıldığında bir şerit değişikliğinin yürütülmesine yardımcı olduğu ve trafikle birleşmeye yardımcı olduğu durumlar da dahil olmak üzere sürücüye öncekine göre daha geniş bir yelpazede yardımcı olan Karayolu Sürüş Yardımı II (HDA II) eşlik ediyor sıkışık durumlarda, diyor Genesis. İleri Çarpışmadan Kaçınma Asistanı (FCA), kavşağın her iki tarafından yaklaşan araçlarla kavşaklarda çarpışmalardan kaçınmayı amaçlamaktadır. Bu aynı zamanda, hareket halindeyken araca yakın olan yayalar ile olası çarpışmaları da tespit ediyor. Gelişmiş sürücü destek sistemleri grubuna katılmak, şirketin 'esasen aktif özelliklere sahip kör bir spot monitör' olduğunu söylediği Kör Nokta Çarpışma Yardımıdır. Sistem, örneğin paralel bir park alanından ayrılırken hareketli araçlarla olası çarpışma olasılığını azaltmaya yardımcı olur. Ayrıca, arka çapraz trafik çarpışma önleme yardımcısı ve sürücü dikkat uyarısı uyarı sistemleri, ikinci izleme direksiyon açısı, direksiyon torku ve aracın şerit içindeki konumu, ileriye dönük bir kamera sürücüyü izliyor ve sistem üretecek yorgunluk veya ileriye dönük ihmal tespit edilirse açılır mesajlar ve uyarı sesleri. İçeride, GV80 gösterge paneli, gösterge panosunun üzerinde bulunan 14,5 inçlik bölünmüş ekranlı bilgi-eğlence ekranı ile dijital ekranlarda önemli bir yer tutuyor. Klima menfezleri ön panelin genişliğini kaplarken, dokunmatik tabanlı klima kontrolleri ve döner vites seçici kanalı bazı Jaguar Land Rover tasarım ipuçlarını içerir. GV80 kabin ayrıca yol gürültüsünü iptal etmek için zıt faz ses dalgaları yayan Genesis, yol gürültüsü aktif iptal (RANC) teknolojisinden de yararlanıyor. Konfora katkıda bulunan ayrıca, aracın direksiyonunda geçirilen uzun saatlerdeki yorgunluğu azaltmak için çalışan yedi hava hücresi içeren aktif bir hareket sürücü koltuğu. Bazı pazarlarda, GV80, sürücülerin gerçek hayatta yolları tanımasına yardımcı olmak için gerçek görüntülerin üzerine sürüş kılavuzlarını kaplayan artırılmış gerçeklik navigasyonu ile donatılabilir. Bilgi-eğlence ekranında öne bakan kameradan gelen bir video akışı görüntülenecek ve sürücünün rotayı doğru bir şekilde takip edebilmesi için sanal bir grafik en uygun sürüş yolunu göstermektedir. Güney Kore pazarı için benzersiz olan, yakıt ikmali gibi araç dışı ödemeleri basitleştirmeyi amaçlayan Genesis CarPay'dir. Genesis CarPay, sürücünün navigasyon ekranından satın alımlar için nakit veya kredi kartlarının ayrı bir katılımı olmadan ödeme yapmasını sağlayan bir araç içi ödeme hizmetidir, diyor Genesis. Ek olarak, akıllı telefon bağlantısı, GV80 sürücülerinin aracı ve çevresini uzaktan kontrol etmelerini sağlıyor. 2020 Genesis GV80, bu ayın sonlarında Güney Kore'de satışa sunulacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder