1 Ocak 2020 Çarşamba
Daha belirlenmiş motosiklet şeritleri oluşturun
Bisikletlerde, Yerel Haberler / / / Malezya Yol Güvenliği Araştırmaları Enstitüsü (MIROS), yetkililerin daha fazla motosiklet şeridi inşa etmeyi düşünmesi gerektiğini, çünkü bunların motosiklet ve milyonlarca biniciyi içeren trafik kazalarının sayısını azaltma potansiyeline sahip olduğuna inanıyor. 2018 istatistiklerine göre, ülke çapında günlük ortalama 18 ölüm kaydedildi ve bunların çoğu motosikletçilerle ilgiliydi. “MIROS, münhasır olmayan motosiklet şerit (NEML) yapımının ülkedeki iki tekerlekli araçlarla ilgili kaza oranlarını azaltacağı görüşündedir. Bu stratejik teklifin mevcut yol sistemine uygulanması yeterli bütçe varsa mümkündür ”dedi. Yol güvenliği mühendisliği ve çevre araştırma merkezi direktörü Dr Muhammad Marizwan Abdul Manan Bernama'ya verdiği demeçte. Şeridin, bir motosiklet şeridine dönüştürmek için mevcut yollara omuz döşenerek inşa edilebileceğini belirterek, belirlenmiş motosiklet şeridinin inşası için bir teklifin motosikletçi sayısını veya bir kazadaki kaza sıklığını hesaba katması gerektiğini ekledi. alanı. Düşük güçlü motosikletlerin hızını maksimum 70 km / s ile sınırlama teklifinde, bunun uygulanmasının, özel şeridin mümkün olabileceğini belirterek, belirtilen motosiklet şeridinin inşasına uygun olarak yapılması gerektiğini söyledi. yetkililerin hız sınırını izlemelerine yardımcı olmak. Bu yılın başlarında, motosiklet güvenliği savunuculuk grubu Güvenlik Öncelikle hükümeti, kapchai veya düşük güçlü motosikletler için 70 km / s hız sınırı uygulayarak, hızın en ölümcül trafik kazalarının nedeni olduğunu belirtmeye çağırdı. Grup ayrıca trafik kazalarının azaltılmasına yardımcı olmak için motosiklet seyahatinin sol şeride sınırlandırılmasını önerdi. Muhtemelen bazı durumlarda yaya geçitleri pahasına gelen motosiklet şeritleri belirleme fikri hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlar bölümünde düşüncelerinizi bizimle paylaşın.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder