15 Ocak 2020 Çarşamba
258 PS / 400 Nm, Fuji Speedway sürümü 200 adetle sınırlı
Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Toyota / / / Japon otomobil üreticisi, Toyota GR Supra'nın 2.0 litrelik motorlu bir varyant ile Avrupa pazarına yöneldiğini ve bu daha küçük kapasiteli versiyonun üretiminin bu yıl Mart ayında başlayacak küresel satışlarla 'kısa bir süre içinde başlayacağını' açıkladı. Avrupa pazarı, bir yıl önce otomobilin global çıkışında açıklanan 2.0 litrelik turboşarjlı sıralı dört motor için iki ayar durumundan daha yüksek olacak. Bu, 5.000 dev / dak ile 6.500 dev / dak arasında 258 bg, 1.550 dev / dak ile 400 n / dak arasında 400 Nm tork üreten B48 birimi olacaktır; bu çıktı varyantı Japonya pazarında SZ-R olarak bilinir. Aslında, bu çıktı rakamları G29 BMW Z4 sDrive30i ve burada Malezya'da aldığımız G20 BMW 330i ile aynı. Çıkışlar, ZF 8HP51 sekiz ileri otomatik şanzıman ile arka tekerleklere gönderilir ve 0-100 km / s çalışma 5,2 saniyede tamamlanır. Egzoz CO2 emisyonları WLTP test döngüsünde 172 g / km'dir ve kombine yakıt tüketimi NEDC döngüsünde 6,3 l / 100 km'dir. Ağırlık azaltma, 3.0 litrelik sıralı altı güçlü kardeşi ile karşılaştırıldığında 2.0 litrelik otomobilde bariz bir avantajdır ve Toyota, daha küçük motorlu versiyonun 1.395 kg (sürücü olmadan boş ağırlık) veya 100 kg'dan daha az olduğunu söylüyor. altı kap. Toyota, Supra'nın ideal 50:50 ağırlık dağılımına ulaşmasına yardımcı oluyor, diyor Toyota. 2.0 litrelik GR Supra, optimum yol tutuş performansı için aynı “altın oran” a sahiptir, Toyota, dingil mesafesi ve iz genişliği arasındaki 1.55 oranına atıfta bulunuyor. 2.0 litrelik Supra'nın dingil mesafesi 2.470 mm, ön ve arka iz genişliği ise 1.594 mm ve 1.589 mm'dir. Süspansiyonlar önde bir MacPherson gergi kolu kurulumu ve arkada beş bağlantılı kurulum, elektrik destekli kremayer ve pinyon direksiyon ile kalıyor. Frenler standart olarak ön ve arka yüzer kaliperli 330 mm havalandırmalı diskler, Sport paketi ise dört kapılı sabit kaliperler ve arkada 345 mm diskler olan 348 mm ön diskler kullanıyor. Avrupa pazarı 2.0 litre Supra için bir dizi ekipman paketi belirtilebilir. Bu, 18 inç alaşım jantlar, 8,8 inç ekranlı dört hoparlörlü ses sistemi ve siyah Alcantara spor koltuklar içeren Canlı özelliklerinde temel olarak sunulacak. Ürünle birlikte gelen güvenlik paketi, Frenleme İşleviyle Çarpışma Öncesi Güvenlik, Frenleme İşleviyle Yaya ve Bisikletçi algılama, Aktif Direksiyon ile Lane Keep Assist [LKA], Yol İşaret Yardımı ve Akıllı Hız Yardımı içerir. Ek donanım paketleri arasında uydu navigasyonu ve çevrimiçi hizmetlere bağlantı sunan Connect paketi bulunurken, Spor paketi aktif bir arka diferansiyel, uyarlanabilir süspansiyon ve yukarıda belirtilen yükseltilmiş frenler ekler. Premium paket kit listesini tamamlar ve 12 hoparlörlü JBL premium ses sistemi, baş üstü ekran, kablosuz akıllı telefon şarj cihazı, siyah deri döşeme ve bellek ayarlı elektrikli koltuk ayarı içerir. Toyota, Premium paket Connect paketinden çekilirken, otomobilin depolama ve aydınlatma özelliklerine katkıda bulunuyor. 2.0 litrelik A90 Supra'nın Avrupa'ya gelişi, beyaz metalik dış cephe boyası ve kırmızı yan ayna gövdeli 19 inç mat siyah alaşımları ile gelen Fuji Speedway sınırlı sayıda üretilen modelle anılıyor. İçinde, Fuji Speedway sürümü kırmızı ve siyah Alcantara döşemeli karbon fiber pano döşeme ekleri alıyor. Bu sürüm, Connect ve Sport paketlerinden gelen ekipmanların eksiksiz bir tamamlayıcısı ile birlikte gelir ve Avrupa'da 200 ünite ile sınırlıdır. Toyota GR Supra, 2019 sonuna kadar kıtada satılan 1.150 otomobil ile Avrupa'da sıcak bir karşılama aldı.% 95 çoğunluk, daha yüksek özellikli modeller için dolgunlaştı. Malezya'da beşinci nesil 3.0 litrelik Toyota Supra, Eylül ayında 340 PS ve 500 Nm tork sağlayan tek GTS spesifikasyonunda 568.000 RM'den başlayan bir fiyat etiketi ile geldi. Adamımız Jonathan Lee, burada Malezya'daki modern Japon ikonunu örnekledi; hakkında ne düşündüğümüzü öğrenmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder