4 Kasım 2020 Çarşamba

Volvo, EV motor tasarımını ve geliştirmeyi şirket içinde getiriyor



Hibritlerde, EV'lerde ve Alternatif Yakıtta, Uluslararası Haberler, Volvo / / / Volvo, elektrikli araç bileşenlerinin geliştirilmesi ve test edilmesi için Çin'in Şangay şehrinde yeni bir elektrik motoru laboratuvarı açtı. Otomobil üreticisi yaptığı açıklamada, bunun İsveç'in Göteborg kentinde devam eden elektrik motoru gelişimini ve Çin ve İsveç'teki pil laboratuvarlarını tamamladığını söyledi. Volvo, Şangay'daki elektrik motoru laboratuvarının geçen ay faaliyete geçtiğini ve esas olarak Volvo'nun yaklaşmakta olan SPA 2 modüler araç mimarisini temel alacak tamamen elektrikli ve hibrit araçlarda kullanılacak elektrikli motorların geliştirilmesine odaklanacağını söyledi. “Şirket içi tasarım ve geliştirme yoluyla, e-motorlarımızı daha da iyi seviyelere ayarlayabiliyoruz. Enerji verimliliği ve konfor açısından genel performans seviyelerini sürekli iyileştirerek, Volvo'ya özgü bir elektrikli sürüş deneyimi yaratıyoruz, ”dedi Volvo baş teknoloji sorumlusu Henrik Green. Elektrikli motorlar, piller ve güç elektroniği, elektrikli araçların geliştirilmesinde çok önemli olan üç bileşenli alanlardır ve şirket içinde elektrik motorlarının geliştirilmesinin Volvo mühendislerinin gelecekteki Volvo modellerinde tüm EV aktarma organlarını daha da optimize etmesine olanak tanıyacağı belirtildi. < br> Volvo'nun e-motor tasarımı ve geliştirmesine yaptığı yatırım, iklim hedefleri ve elektrifikasyon stratejisine doğru atılan en son adımı temsil ediyor. İsveçli otomobil üreticisi geçen yıl, 2025 yılına kadar küresel satışlarının% 50'sini elektrikli araçlara sahip olmayı hedeflediğini belirtti. 2040'a kadar, iklim nötr olmayı hedefliyor.
Şirket, elektrifikasyon yoluyla her bir aracın egzoz borusu emisyonlarını ele almanın yanı sıra, üretim ağı ve daha geniş operasyon kapsamı, tedarik zinciri ve ayrıca malzemelerin geri dönüşümü ve yeniden kullanımı yoluyla karbon emisyonlarını azaltmayı hedefliyor. Volvo, 2040 yılında hedefine doğru ilk adımın, araç başına yaşam döngüsü karbon ayak izini 2018 ile 2025 arasında% 40 azaltmak olduğunu söyledi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder