4 Kasım 2020 Çarşamba

Toyota Gazoo Racing Genç Yetenek Geliştirme - M'sian kartçıları ve oyuncularından gerçek yarışçılar yaratmak



Otomobillerde, Yerel Haberler, Motor Sporları, Toyota / / / Toyota, GR Supra spor otomobili gibi sürüşü eğlenceli araçların sayısının giderek artmasıyla sıkıcı Pazar sürücü imajını hızla değiştiriyor. Marka, dünya çapında hem Dünya Ralli Şampiyonası'nda (WRC) hem de Dünya Dayanıklılık Şampiyonasında (WEC) ünvanlar kazanarak ve üst üste üç kez Le Mans 24 Saat'te genel zaferi perçinleyerek adından söz ettiriyor. UMW Toyota Motor, 2017'den beri Toyota Gazoo Yarış Festivali ve Toyota Vios Challenge'ı burada düzenliyor ve ünlüler ile profesyonel yarışçıları birbirleriyle karşı karşıya getiriyor.
Şimdi, şirket Gazoo Racing ile gelecek vaat eden gençler için bir atlama taşı sağlıyor. Genç Yetenek Geliştirme Programı, 14 ile 20 yaşları arasındaki go-kart ve sim yarışçılarını tek markalı seriye besliyor. Bu girişim, karting ve simülasyon yarışlarındaki başarılarına, genel performansına ve bağlılık düzeyine göre altı yeni yetişmekte olan sürücüyü araştırdı ve tasarladı. Eylül ayından bu yana Gazoo Racing School'da pist dışı ve pist dışı eğitim gören Vios Challenge'ın dördüncü sezonunda yarış koltukları verilmeden önce bir grup eğitmen tarafından çalıştırılacaklar.
Altı sürücü sim yarışçıları Naquib Azlan, 20 ve Mika Hakimi, 17 ve kartçılar Amer Harris, 17, Jwan Hii, 18, Putera Adam, 14 ve Troy Eimann, 16. Makine mühendisliği lisans öğrencisi Naquib, büyük motor sporları kariyeri için tutkular. "20 yaşında Formula 1 için çok geç kalmış olabilirim, ancak amacım herhangi bir yarış serisinde dünya şampiyonu olmak" dedi.
Mika daha önce hiç gerçek bir araba kullanmamıştı, ancak günde ortalama dört saatini bir simülatör üzerinde pratik yaparak geçiriyor. "En büyük fark, bir simülatörde deneyimlemeyeceğiniz bir şey olan fiziksel his olacak" dedi. "Bu bir avantaj olacak, çünkü arabanın pistte nasıl tepki verdiğini gerçekten fiziksel olarak hissedebileceksiniz.
Hepsi uygun bir ritim elde etmeye başlayacak." Buna karşılık, çaylakların en küçüğü Putera Adam, kemerinin altında sekiz yıllık rekabetçi bir go-kart yarışına sahip. İtalya'daki WSK Super Master Series'de iki kez Asya şampiyonu oldu ve iki kez podyumda bitirdi.
“Nihai hedefim elbette bir Formula 1 pilotu olmak ve bu programda yer alma fırsatı bir adım. hedefime ulaşmaya daha yakın. " Jwan Hii üniversiteye girmeyi bekliyor ve programı, dört yıldır rekabetçi bir şekilde yaptığı karting'den doğal bir ilerleme olarak görüyor. "Çocukluğumdan beri arabaları her zaman sevmişimdir ... Pek çok insanın elde edemediği büyük bir fırsat ve gerçekten kutsanmış durumdayım" dedi.
"Bu programda başarılı olursam, hedefim sedan araba yarışlarında yarışan bir ekiple bir koltuk bulmaya çalışmak. " Genç Yetenek Geliştirme Programı, UMW Toyota'nın yetenekli sürücüler için yarattığı tek yol değil. Distribütör ayrıca üç sezon boyunca Gazoo Racing Velocity Esports Şampiyonası'nı düzenledi ve hala esporla ilişkili tek yerel otomobil şirketi olduğunu iddia ediyor. En son şampiyon Taj Izrin Aiman ​​Taj Madira, yeteneklerini GR Supra GT Cup Asia'da bölgesel arenaya taşıdı ve ikinci oldu. Gran Turismo Sport yarış oyununun kullanıldığı turnuvada Malezya, Tayland, Singapur, Filipinler ve Hindistan'dan 15 sürücü yer aldı. Taj Aiman, Singapur'daki AR Muhammad Aleef'e giden 6.000 ABD Doları (24.900 RM) değerindeki birincilik ödülünü kıl payı kaçırdı, ancak çabaları için hala 3.000 ABD Doları (12.500 RM) kazandı.
"Olağanüstü bir yıl oldu benim için, Toyota GR Velocity Esports Şampiyonası'nı kazandım, Malezya'yı temsil etme şerefine verilmiş ve GR Supra GT Cup Asia'da ikinci bitirmeye devam ettim. Ne inanılmaz bir deneyim ”dedi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder