18 Kasım 2020 Çarşamba

Novitec tarafından 701 hp, 710 Nm'ye ayarlanmış McLaren 620R



Otomobillerde, Uluslararası Haberler, McLaren / / / McLaren geçen yıl 620R'yi çok sınırlı sayıda sunulan 570S GT4 yarış aracının daha pist odaklı, yol-yasal versiyonu olarak piyasaya sürdü. Bu, stok formunda etkileyici bir kit, ancak bu, Novitec'in 620R'nin rakamlarını daha da iyileştirmek için yeteneklerini kullanmasını engellemedi. Alman tuning şirketi, tümü M838TE 3'ten daha fazla güç elde etmeyi amaçlayan orta motorlu süper otomobil için üç farklı performans yükseltmesi duyurdu.
8 litre ikiz turbo V8 motor. Yükseltme, yeni enjeksiyon haritalama, ateşleme ve takviye basıncı kontrolü sunmak için aracın ECU'suna uyarlanan şirketin N-Tronic güç modülleri dahil olmak üzere çeşitli bileşenlerden oluşur. Müşteriler, otomobilin Active Dynamics Paneli aracılığıyla tek bir düğmeye dokunarak güç takviyesini etkinleştirebilecek.
Tak ve çalıştır ünitesinin yanı sıra, paslanmaz çelikten veya hafif Inconel'den yapılmış Race yüksek performanslı egzoz sistemi ve daha hafif ve daha verimli spor katalizörleri de var. En güçlü ayar aşamasıyla, motor 7,400 rpm'de 711 PS (701 hp) ve 5,250 rpm'de 710 Nm tork üretir; bu, stok motorun 620 PS (611 hp) ve 620 Nm'ye göre önemli bir gelişmedir - daha yüksek çıkışlar devir aralığının üstüne çıkar. 620R'nin 1.400 kg'ın altındaki düşük ağırlığıyla birleştiğinde, Novitec ayarı, sıfırdan 100 km / sa hıza yalnızca 2,
8 saniye (saniyenin onda biri daha hızlı) ve 328 km / sa daha yüksek bir azami hız gerektirir. 322 km / s yerine. Şirket ayrıca tüm devir aralığında daha da hızlı bir gaz kelebeği tepkisi ve daha cesur bir güç dağıtımı vaat ediyor. Güç aktarım sistemi yükseltmeleri bir yana, 620R ayrıca sürüş yüksekliğini yaklaşık 25 mm düşürmek için yeni Novitec spor yayları da alıyor.
Diğer eklentiler arasında Vossen tarafından geliştirilmiş MC3 merkez kilitli dövme jantlar, kademeli bir düzende - 20 inç ön ve 21 inçlik arka - kavrayıcı 245/30 ön ve 315/30 arka lastiklerle eşleştirilmiş. Jantlar 72 farklı renkte sipariş edilebilirken, diğer dış seçenekler birkaç karbon fiber gövde bileşenidir. Ön tarafta, aralarından seçim yapabileceğiniz iki çıplak karbon kaput kepçesi bulunurken, külbütör panelleri tekerlek kemerleri arasındaki hava akışına katkıda bulunur.
Bu parçalar, arka ön panonun yanal örtüleri ve iki yan aynanın kapaklarıyla birlikte dövme karbon versiyonda da sipariş edilebilir. İstenilen herhangi bir renkte kaliteli deri ve Alcantara'dan yapılan yarış koltukları için özel kapaklar da dahil olmak üzere iç mekan özelleştirmeleri de siparişe göre yapılır ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder