4 Kasım 2020 Çarşamba
315 hp ve 420 Nm; 4,7 saniyede sıfır ila 100 km / s; Drift modu
Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Volkswagen / / / İşte Alman otomobil üreticisi tarafından şimdiye kadar yapılmış en güçlü Volkswagen Golf R. Sekizinci nesil (Mk8) Golf'e dayanan yeni hot hatch, şubat ayında piyasaya sürülen Golf GTI'nin üzerinde, serinin en üstünde yerini alıyor. Güç bir EA888'den geliyor 2.
320 PS (315 hp) ve 420 Nm tork sunan 0 litrelik turbo şarjlı dört silindir, bu da önceki Golf R Mk7'den sadece 300 PS (296 hp) ile bir adım daha ileri ve 380 Nm. Performans açısından, yeni otomobilin sıfırdan 100 km / saate - 0.
2 saniye daha hızlı - çıkması 4.7 saniye sürerken, en yüksek hız 250 km / sa. İkincisi 270 km / saate kadar yükseltilebilir, ancak isteğe bağlı R-Performance paketi için ödeme yapmanız gerekecektir. Motor, yedi ileri DSG çift debriyajlı şanzıman seçeneğiyle birlikte altı ileri manuel şanzımanla eşleştirilmiştir.
Volkswagen'in 4Motion dört tekerlekten çekişi de burada standarttır, ancak yeni geliştirilmiş bir arka özelliği içerecek şekilde revize edilmiştir. gücü sadece ön ve arka akslar arasında değil, aynı zamanda sol ve sağ arka tekerlekler arasında da değişken olarak dağıtan diferansiyel. Önceki sistemin gücü 50:50 oranında çok plakalı bir kavrama ile sol ve sağ arka tekerleklere bölme yeteneğine sahip olduğu yerlerde, yeni olan daha fazla çeviklik için dış tekerleğe% 100'e kadar tork gönderebilir - Volkswagen buna R-Performance Torque Vectoring adını verir. Tork dağıtımını yönetmek, aynı zamanda kullanımı optimize etmek için elektronik diferansiyel kilitleri (XDS) ve uyarlanabilir sönümleme sistemi (DCC) ile çalışan Golf R'nin Araç Dinamikleri Yöneticisidir.
Sistem ayrıca frenleme ile tork vektörlemeyi de gerçekleştirir ve altı ile birlikte gelir sürüş modları - Konfor, Spor, Yarış, Bireysel, Özel ve Drift. Beklediğiniz gibi, her mod otomobilin özelliklerini değiştiriyor, Konfor ve Bireysel ise hemen hemen kendinden açıklamalı. Spor modunda, güç aktarım mekanizmasının tepkisi artarken, Yarış modu kayma işlevini devre dışı bırakır, motor sesini artırır ve DSG, DCC, direksiyon ve dört tekerlekten çekiş sistemini daha da sportif olacak şekilde ayarlar.
İki yeni moddan ilki olan Özel, otomobili efsanevi Nürburgring Nordschleife ile yarışacak şekilde ayarlıyor ve Yarış moduna benziyor, ancak Yeşil Cehennemin çok özel iz özellikleri göz önüne alındığında daha yumuşak amortisör ayarlarıyla. Bu arada, Drift modu elektronik denge kontrolünü (ESC) geri çevirir ve Golf R'nin iyi bir şekilde kaymasını sağlamak için dört tekerlekten çekiş sisteminin güç dağıtımını yeniden ayarlar. Elbette, ne yaptığınızı bildiğinizden eminseniz ESC'yi tamamen kapatabilirsiniz.
Şasi açısından Golf R, standart bir Golf'e kıyasla 20 mm daha düşük bir sürüş yüksekliğine sahip ve önceki versiyona kıyasla yay ve viraj denge çubuğu oranları% 10 artırıldı. Alüminyum bir alt şasi, MacPherson payandalarını barındıran ön süspansiyondan üç kg atmaya da yardımcı oluyor - arka kısımda çok bağlantılı bir kurulum kullanıyor. Diğer değişiklikler arasında değiştirilmiş çapraz bağlantı yuvaları ve arka süspansiyondaki göbek taşıyıcıları yer alırken, daha yüksek viraj hızlarına ve gelişmiş dengeye izin vermek için ön akstaki negatif kamber artırıldı (şimdi -1 ° 20'de).
Durdurma gücü, önceki Golf R'den 18 mm daha büyük olan 358 mm ön diskler sayesinde sağlanır. Disklere, yaysız kütleyi her tarafta% 60 oranında azaltmaya yardımcı olan alüminyumdan yapılmış iki pistonlu kaliperler eşlik eder. Görsel olarak, en yeni Golf, motor sporlarından ilham alan bir ayırıcıyı, R'ye özgü hava giriş ızgaralarını ve parlak siyah unsurları içeren özel bir ön tamponu ile agresif doğası konusunda utangaç değil.
Farlar arasındaki ince ızgarada da özellikler bulunuyor. Çamurluklara kadar uzanan, yanan mavi bir çapraz çubuk. Diğer ipuçları arasında 19 inç alüminyum alaşımlı jantlar, yan etekler, R logolu su birikintisi lambalı mat krom yan ayna kapakları, mavi boyalı fren kaliperleri, arka difüzör, tavan spoyleri ve dört krom kaplı Akrapovic egzoz borusu yer alıyor. İç kısımda, bir R modeli olarak işaretlemek için modele özgü dokunuşlarla normal bir Golf ile aynı düzeni elde edersiniz.
Bunlar arasında karbon görünümlü unsurlara sahip Nappa deri koltuklar, mavi vurgular ve kabine dikilmiş R logoları bulunur. sırtlık ve çeşitli sürüş modları arasında geçiş yapmak için özel bir R düğmesi olan bir spor direksiyon simidi. Diğer alanlarda, karbon görünümlü ve R'ye özgü süslemeler, paslanmaz çelik pedal kapakları, 30 renkli ortam aydınlatma sistemi, ergonomik şekilli vites değiştirme kolları, 10 inç Discover Pro dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi ve Volkswagen'in Dijital Kokpiti var .. < br>
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder