28 Ekim 2020 Çarşamba
X70, Honda HR-V, Toyota C-HR, Mazda CX-3, CX-30 ve diğer SUV'lere kıyasla Proton X50 teknik özellikleri
Arabalarda, Yerel Haberler, Proton / / / Proton bugün, şüphesiz 2020'nin en çok beklenen otomobillerinden biri olan yeni X50'yi piyasaya sürdü. Dört varyant mevcut ve RM 79,200'den RM 103,300'e kadar olan fiyatlara sahip, burada sergilenen teknik özellikler göz önüne alındığında oldukça cazip geliyor. Öyleyse, X50 şu anda Malezya'da mevcut olan veya satışa çıkacak olan ana akım B ve C segmenti SUV'lara karşı nasıl bir performans sergiliyor - Proton X70, Honda HR-V, Toyota C-HR, Mazda CX-3 ve CX-30, Subaru XV, Kia Seltos ve Hyundai Kona? Verileri derledik ve değerlendirmeniz için onları tablo şeklinde düzgün bir şekilde düzenledik.
Devam etmeden önce, sırayla biraz temizlik var. Her model için yalnızca en iyi özelliklere sahip varyantı listeliyoruz; bu, çoğu otomobil alıcısının ilk olarak bakacağı şeydir, çünkü genel olarak mümkün olan en iyi ekipmana sahip olan modeldir. X50 durumunda, bu, geri kalanı tabloda gördüğünüz gibi olan Amiral Gemisi olacaktır.
Fiyatlandırma açısından, X50 Amiral Gemisi, Kia Seltos ve Hyundai Kona'nın resmi fiyatlandırması dışında, şimdilik grubun en ucuz olanı. Her iki Koreli model de henüz burada lanse edilmedi, ancak ikincisi bu hafta sonra gelecek. Motor gücü açısından, X50 Amiral Gemisinin 1.
5 litrelik turboşarjlı ve doğrudan enjeksiyonlu üç silindirli, 175 hp ve 255 Nm tork üretiyor ki bu, daha büyük kapasiteli 1.8 litrelik turbo dörtlü bir X70'den daha az. 181 hp ve 300 Nm ile silindir. Bununla birlikte, listelenen diğer SUV'larla karşılaştırıldığında, B segmenti Proton modeli, Kona’nın 1.
6 litrelik turbo motoru 175 hp ve 265 Nm ile yakın bir mücadele vermesine rağmen, oldukça avantaj sağlıyor. X50, X70 ve Kona'nın tümü yedi vitesli çift kavramalı şanzımanlar kullanıyor - Proton modelleri ıslak tip bir ünite kullanıyor - diğerleri ise ya altı ileri otomatik ya da CVT. Dört tekerlekten çekiş de nadirdir ve listelenen neredeyse tüm varyantlar yalnızca önden çekişlidir.
Boyutlara bakıldığında, X50, 4.330 mm uzunluğundadır ve 2.600 mm dingil mesafesine sahiptir ve Honda HR-V'ye (4.334 mm uzunluk, 2.610 mm dingil mesafesi) dokunma mesafesine yerleştirir. en uzun zaman. X50'nin rakamları aynı zamanda onu yaklaşan Seltos'a (4,315 mm uzunluk, 2,610 mm dingil mesafesi) yakın hale getirirken, dingil mesafesi 4,165 mm'de daha kısa olan Kona'nın dingil mesafesi ile eşleşiyor. X70, Subaru XV, Toyota C-HR, Mazda CX-30 ile karşılaştırıldığında, X50 şüphesiz daha küçüktür, ancak yine de Mazda CX-3'ü (4.275 mm uzunluk, 2.570 mm dingil mesafesi) gölgede bırakmayı başarır.
Donanıma gelince, X50 Flagship ve X70 Premium X, standart olarak 360 derecelik bir kamera ve panoramik sunroof ile öne çıkıyor. İlki, listelenen diğer SUV'ların hiçbirinde sunulmazken, ikincisi yalnızca CX-30 ile ön taraf içindir. X50, X70 ve CX-30, LCD dijital gösterge paneline sahip olan tek modeldir, diğerlerinde birincil olarak analog kadranlara ve eşlik eden çoklu bilgi ekranına sahiptir.
Ek olarak, tüm modellerde otomatik klima bulunurken - tek - veya çift bölgeli - arka havalandırma delikleri yalnızca bu paragrafta bahsedilen üç modelde bulunur. Eğlence işlevlerinde, Android Auto ve Apple CarPlay desteği herhangi bir Proton SUV veya HR-V'de bulunmaz, ancak alternatif olarak mevcut bir ekran yansıtma işlevi vardır. AA veya AC istiyorsanız, yalnızca C-HR, CX-30, Seltos ve Kona bunları doğrudan fabrikadan alırken, CX-3 sahipleri bir yenileme kiti satın alabilir - XV’in ana ünitesi temeldir.
Tabii ki, X50 Amiral Gemisinin en büyük satış noktalarından biri, güvenlik ve sürücü destek sistemleri ve kesinlikle bol miktarda var. Otonom acil durum freni, aktif hız sabitleyici, aktif şeritte kalma yardımı, kör nokta yardımı ve otomatik uzun far kontrolü ile bu seviyede altı hava yastığı standarttır. X70, CX-30 ve Kona yaklaşıyor, ancak X50'nin oldukça kapsamlı olan aktif güvenlik paketini mükemmel bir şekilde yansıtmıyorlar.
Listedeki diğer SUV'ların standart olarak yalnızca birkaç sistemi var veya hiç yok. karşılaştırma. Her şey düşünüldüğünde, X50 bir B segmenti SUV için pazarda bulunanlar için cazip bir değer teklifidir. Besin zincirinin üst düzeydekileri üstlenebilecek yetenekli bir güç aktarım mekanizması ve özellikle güvenlik ve sürücü destek sistemleri açısından ilgi çekici bir kit listesi ile burada pek çok çekicilik var.
Düşünceleriniz ?.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder