21 Ekim 2020 Çarşamba

Toyota, Interbrand'ın 2020 En İyi Küresel Markalar listesinde en değerli otomotiv markası olarak birinci sırada yer alıyor



Otomobillerde, Uluslararası Haberler / / /\n\nInterbrand'ın 2020 En İyi Küresel Markalar listesine göre Toyota, bir yıl daha dünyanın en değerli otomotiv markası seçildi. Geçtiğimiz yıl olduğu gibi, 15 otomotiv markası ilk 100 listesinde yer aldı ve Tesla, 2017'den beri yokluğun ardından tekrar sıralamaya girdi.\n\nToyota'nın marka değerinin 51 ABD doları olduğu tahmin ediliyordu. \u003cbr\u003e 595 milyar, geçen yıla göre% 8 daha az, ancak yine de otomotiv markaları arasında birinciliği ve genel olarak yedinci sırada - Coca-Cola, Samsung, Google, Microsoft, Amazon ve Apple bunun önünde.\n\nBu arada, Mercedes-Benz de listedeki yerini korudu - otomotiv markaları arasında ikinci ve genel olarak sekizinci - 49.268 milyar dolarlık marka değeriyle, geçen yıla göre% 3 daha az. \u003cbr\u003e Benzer şekilde, BMW en değerli üçüncü oldu. 39.756 milyar USD marka değerine sahip otomotiv markası (ve toplamda 11.).\n\nDördüncü sırada (ve toplamda 20. sırada), marka değerinde% 11'lik önemli bir düşüşle 21 ABD dolarına inen Honda. \u003cbr\u003e 694 milyar. Listenin daha da altında, Hyundai (14.295 milyar ABD doları) marka değerinde% 1 kazanarak beşinci sırayı (toplamda 36.) alırken, Ford% 12 düşüşle 12 ABD Dolarına geriledikten sonra yedinci (toplam 42.) oldu. \u003cbr\u003e 568 milyar .\n\nKoreli ve Amerikalı otomobil üreticileri arasında yerini almak, 12,785 milyar ABD doları marka değeriyle altıncı sırada Tesla'ya geri dönüyor. \u003cbr\u003e Listeye güçlü geri dönüş, 12 ayda% 769'luk pazar değerindeki artışla destekleniyor ve artıyor Interbrand, gelirler, diyor.\n\nVolkswagen Grubu'ndaki markalar Ford'un ardından sonraki üç sırada yer aldı; Audi sekizinci (toplam 44.), Volkswagen dokuzuncu (toplam 47.) ve Porsche onuncu (toplam 55.) oldu. Üçü de marka değerlerinin% 2 ile% 5 arasında düştüğünü gördü. \u003cbr\u003e\n\nNissan bu yıl ilk 10'u kaçırdı, marka değerinde% 8 düşüşle 11. sırada (toplam 59.), onu 12. sırada (toplam 79.) Ferrari izledi. Kalan son üç marka ise 13. sırada Kia (toplam 86.), 14. sırada (toplam 93.) Land Rover ve son olarak 15. sırada (toplam 95. sırada) MINI. \u003cbr\u003e Harley-Davidson, sonuncusu yılın en alt markası, 2020'de listeden çıktı.\n\nListeye dahil edilen markalar, Asya, Avrupa ve Kuzey Amerika'da önemli bir varlığa ve gelişmekte olan pazarlarda coğrafi kapsam dahil olmak üzere çeşitli koşulları karşılamalıdır. Ek olarak, gelirin en az% 30'u markanın ana bölgesinin dışından gelmeli ve markanın finansal performansı hakkında herkese açık yeterli veri bulunmalıdır. \u003cbr\u003e\n\nEkonomik karlarının da uzun vadede pozitif olması ve markanın sermaye maliyetinin üzerinde bir getiri sağlaması beklenmelidir. Son olarak, markanın bir kamu profili ve dünyanın büyük ekonomilerinde bilinirliği olmalıdır .. \u003cbr\u003e

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder