28 Ekim 2020 Çarşamba

Makyajlı Nissan Navara 2021'de tanıtıldı, 5 Kasım



Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Nissan, Videolar / / / Pazarda altı uzun yıl boyunca büyük bir değişiklik yapmadan geçen D23 Nissan Navara nihayet bıçak altına giriyor. Kısa bir süre önce makyajlı pick-up'ın sızdırılmış birkaç görüntüsünü gördük, ancak Japon otomobil üreticisi şimdi haberlere eşlik eden bu teaser videosuyla 5 Kasım'da piyasaya çıkacağını doğruladı. Öncelikle isim hakkında konuşmamız gerekecek.
Araca NP300 Navara adını verdikten sonra, Nissan nihayet alfanümerik ikinci adı terk ediyor gibi görünüyor. Yukarıda bahsedilen sızdırılmış fotoğraflar, Latin Amerika'da kullanılan bir isim olan ızgarada Frontier yazısı olan arabayı gösteriyor. Ancak Kuzey Amerikalılar, eski D40'ı temel alan tamamen farklı bir Frontier sürümüne sahip olacaklar.
Z Proto'nun teaser videosunda olduğu gibi şirket, 85 yıllık pick-up serisinin mirasını anlatmak için çok zaman harcadı. Yeni Navara'ya tek bakışımız, yeni küp şeklindeki LED farları, C şeklindeki gündüz farlarını ve devasa ızgaranın ve yeniden şekillendirilmiş tamponun ipuçlarını gösteren karartılmış bir ön çekimle videonun sonunda geliyor. Önde yapılan büyük revizyonun yanı sıra, arka kısımda da C şeklinde ışık kılavuzlu yeni arka lambalar, revize edilmiş bir bagaj kapağı tasarımı ve daha güçlü bir tampon gibi bazı değişiklikler bekleniyor.
Ayrıca bazı yeni jant tasarımlarının da olmasını bekliyoruz. nip ve tuck ile gidin. Gelişen pick-up pazarına ayak uydurmak için Navara, özellikle güvenlik dünyasında büyük olasılıkla birkaç yeni özellik alacak. Kamyon, halihazırda otonom acil frenleme ile Avrupa'da mevcut olabilir, bu nedenle bu hayati güvenlik ağı, facelift ile Güneydoğu Asya'ya gitmelidir.
Uyarlanabilir hız sabitleyici gibi yeni sistemler de tanıtılabilir. Motora gelince, Navara muhtemelen şu anda 190 PS ve 450 Nm tork üreten Renault kaynaklı 2.3 litrelik çift turboşarjlı dizel dört silindirli motorla birlikte çalışacak.
Malezyalılar bu değirmene aşina olmayacak çünkü bu burada hiç sunulmadı - bunun yerine eski 2.5 litrelik yağ yakıcıyı D40'tan alıyoruz ve 2.3 litrelik ünite ile benzer miktarda güç ve tork üretiyoruz.
Daha küçük, daha tutumlu motor, rekabetin geri kalanının yeni ve yükseltilmiş motorlarla geldiği göz önüne alındığında, belki de bir güç artışı ile kıyılarımıza ulaşabilir mi? Zaman gösterecek, ancak hangi motoru alırsak alalım, muhtemelen eskisi gibi aynı altı ileri düz ve yedi ileri otomatik şanzımanla eşleştirilecek ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder