21 Ekim 2020 Çarşamba
1.000 hp ve 15.591 Nm torklu üç motorlu elektrikli kamyonet!
Otomobillerde, GMC, Hibritlerde, EV'lerde ve Alternatif Yakıtta, Uluslararası Haberler / / /\n\nİşte bu - Hummer isim plakasının yılın başından itibaren birkaç teaser'ın ardından tamamen elektrikli bir kamyonette geri dönüşü. 1.000 hp'lik başlık çıkış rakamları ve tahmini 15.591 Nm tork, General Motors tarafından Sürüm 1'de 560 km sürüş menzili sunacağı tahmin edilen çift istiflenmiş Ultium pil paketine sahip üç motorlu bir güç aktarım mekanizmasından geliyor.\n\nGMC, Hummer EV Edition 1'in 350 kW'a kadar 800 volt DC hızlı şarjı destekleyebileceğini ve bu da 10 dakika şarjla yaklaşık 160 km menzil elde edilebileceğini söylüyor. \u003cbr\u003e Bu fırlatma varyantı Kuzey'de satışa sunulacak 112.595 ABD Doları (RM466.706) başlangıç \u200b\u200bfiyatı ile 2021 sonbaharında Hemispehere, dört varyantlı Hummer EV serisinin ilki olacak.\n\nBuna Hummer EV3X bir yıl sonra 2022 sonbaharında 99,995 ABD dolarından (RM414,479) başlayarak 800 hp güç üreten üç motorlu bir kurulum ve 12,880 Nm tork sunan ve burada 480 km menzil sunan Hummer EV3X ile birleştirilecek.\n\nBunu 2023 baharında Hummer EV2X ile 89.995 ABD dolarından (RM373.029) başlayarak takip edecek ve bu, 480 km menzil sunan iki motorlu, 480 hp / 10.033 Nm güç aktarım mekanizmasıyla gelecek. \u003cbr\u003e The Menzil, 2024 baharında piyasaya sürülmesi planlanan temel Hummer EV2 varyantı ile tamamlandı, ayrıca iki motorlu, 480 hp / 10.033 Nm güç aktarma organı ve 400 km menzil ile tamamlandı.\n\nSürüm 1 görünümündeki en üst düzey güç aktarma organı, GMC Hummer EV'yi yaklaşık üç saniyelik tahmini 0-96 km / s'lik bir süre için etkinleştiriyor, ancak bir Hummer'ın etki alanı olumsuz arazide. Bu amaçla, elektrikli kamyon, aracın çapraz olarak, bir şekilde bir yengeç gibi hareket etmesi için dört tekerleği aynı yönde aynı yönde döndüren CrabWalk özelliğine sahip birinci sınıf dört tekerlekten çekiş sistemi ile geliyor. \u003cbr\u003e\n\nHummer EV, standart olarak uyarlanabilir havalı süspansiyon ile birlikte gelir ve aracın kayalar veya su geçişleri gibi daha zorlu arazilerde geçmesine ve 18 inçlik dikey bölümlere tırmanmasına yardımcı olmak için sürüş yüksekliğini 149 mm artıran bir Çıkarma Modu ile birlikte sunulur. . Bu arada, demiryolu araçları, standart olarak sunulan 35 inçlik Goodyear Wrangler Bölgesi çamurlu arazi lastikleri ve 37 inç lastik seçeneği ile birlikte gelir.\n\nOff-road kimlik bilgileri, tehlikeli arazi koşullarından geçerken pil takımını elementlere karşı korumak için çelik plakalar şeklinde alt gövde zırhıyla daha da destekleniyor. \u003cbr\u003e Ultravision ön ve arka gövde altı kameralar ek 'sanal gözcü' sunuyor Aksi takdirde sürücü koltuğundan görülemeyen engellerde gezinirken ve tekerlek yerleşiminin çok önemli olduğu bakış açıları.\n\nKaroseri altı kameralar, araziden gelebilecek hasarlara karşı korunacak şekilde paketlenmiştir ve arazi kullanımı sırasında biriken kalıntıların temizlenmesine yardımcı olmak için bir yıkama işlevi ile donatılmıştır. Hummer EV, GMC'ye göre sınıfının en iyisi olan 18 kamera görüntüsü sunar. \u003cbr\u003e\n\nPil takımının sağladığı yapısal sağlamlık kazanımları, ön bagajda saklanabilen çıkarılabilir Sky Panel tavan bölümlerine veya arka uçtaki standart pikap kamyon kargo tepsisini tamamlayan 'boş' saklama bölmesine izin veren bir yapı sağlar. . Estetik açıdan bol miktarda Hummer rozeti var; Farlar bile her iki tarafında stilize edilmiş bir \"H\" harfiyle tasarlanmış unsurlara sahiptir.\n\nİçeride, 12 inçlik 3 inçlik sürücü enstrümantasyonu ve 13,4 inç bilgi-eğlence ekranları, tork çıkışı, diferansiyel kilidi, lastik basıncı, maksimum dahil olmak üzere eğim ve yuvarlanma açıları dahil olmak üzere aracın işlevlerini ve arazi durumunu gösteren arazi araçları içerir. değerler, sapma ölçer (maksimum değerlerle), sürtünme çemberi, tork vektörü ve diğerleri.\n\nEdition lansman varyantına özgü, tam 1.000 hp / 15.591 Nm çıkışları serbest bırakan ve 0-95 km / s sprint'i üç saniyede elde etmek için aracı 50 mm alçaltan 'Watts to Freedom' gibi işlevler bulunur. , sürücüye ön ve arka aks tork dağılımları üzerinde kontrol sağlayan Sürüş Modu Kontrolü, aracı 50 mm yükselten Arazi Modu dahil dört tekerlekten yönlendirme ayarları. \u003cbr\u003e\n\nEdition 1 ayrıca altı farklı konuma ayarlanabilen bir MultiPro bagaj kapağına sahipken, arka cam pencere ve tonneau kapağı açma ve kapama için güçle çalıştırılıyor.\n\nGMC Hummer EV'nin üretimi önümüzdeki yıl General Motors’un Factory Zero Detroit-Hamtramck Montaj Merkezinde başlayacak. Bu, elektrikli araç üretimine ayrılmış 2 milyar $ (9,1 milyar RM) yatırımla yenilenen yaklaşık 40 yıllık bir tesis. GMC, bu tesisten çıkacak araçların sıfır emisyon olacağını söylüyor. \u003cbr\u003e.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder