2 Eylül 2020 Çarşamba
yarı otonom tahrik, silindir devre dışı bırakma teknolojisine sahip yeni 1.5 TFSI freze alır
Audi, Otomobil, Uluslararası Haberler / / / Audi Q2 şimdi yaklaşık dört yaşında, bu da model yenileme zamanının geldiği anlamına geliyor. 2021 Audi Q2 makyajıyla tanışın. Birkaç milimetre uzadı (şimdi 4,
21 metre olarak ölçülüyor), çokgenden ilham alan tasarım geliştirmelerine sahip ve beş yeni renkle sunuluyor - Apple Green, Manhattan Grey, Navarra Blue, Turbo Blue ve Arrow Grey (buradaki resimlerde görülüyor). Ön tarafta, sekizgen Tek Çerçeveli ızgara ince ayarlandı ve daha alçak konumlandırılarak ön bölüm daha geniş görünüyor. S line modelleri daha geniş hava girişlerine sahiptir ve varyanta bağlı olarak C sütunları siyah, gri, gümüş veya gövde renginde boyanır.
LED farlar artık standarttır ve Matrix LED isteğe bağlı olarak mevcuttur. LED DRL'ler, eşkenar dörtgen optik bileşenlerin arkasına yerleştirilmiş 10 LED diyottan oluşurken, diğer yedi LED sıralı dönüş sinyallerini oluşturur. İsteğe bağlı olarak dinamik göstergeler ile birlikte LED arka lambalar da standarttır.
Tekerlek boyutları, 205/60 lastiklerle 16 inçlik birimlerden başlayarak, 235/40 lastiklerle sarılmış 19 inçlik Audi Sport alaşım jantlara kadar değişiklik gösterir. Audi, en büyük tekerleklerle bile, Q2'nin yaklaşık 150 mm yerden yükseklik sağladığını söylüyor ve bu da bazı hafif arazi sürüşleri için iyi bir işaret. Entegre bir arazi modu bile var.
İçeride hareket ederken, 12,3 inçlik Audi sanal kokpit korunur ve orta ekran 8,3 inç boyutundadır.
Bu, Audi'nin söylediği isteğe bağlı 705 watt, 14 hoparlörlü Bang & Olufsen premium ses sistemi ile eşleştirilmiştir. premium subcompact SUV segmentinde benzersizdir. Diğer yerlerde, hava delikleri ve vites seçici yenidir. Alcantara yerine Dinamica mikrofiber kullanılıyor ve Audi toplamda sekiz iç döşeme renk paketi sunuyor.
Aslında, otomobil üreticisi ileriye dönük model yelpazesinde benzer "kabin paketleri" sunacak. Bagaj alanı 405 litrede değişmeden kalır ve arka koltuklar katlandığında 1.050 litreye kadar genişletilebilir. Elektrikli bagaj kapağı ve römork bağlantısı seçenek olarak mevcuttur.
Şimdi, güç aktarma organları için Q2, Almanya'da Volkswagen Grubu'nun EA211 1.5 litre dört silindirli TSI Evo motoruyla, 150 PS ve 250 Nm tork üreten piyasaya sürülüyor. Bu motor, düşük motor yükleri altında ikinci ve üçüncü silindirleri kapatan isteğe bağlı silindir teknolojisine sahiptir.
Yakıt tüketimi 100 km'de 5,4 ila 5,1 litre (NEDC döngüsü) olarak derecelendirilmiştir.
1.5 TFSI değirmeni standart olarak altı ileri manuel ve yedi vitesli S tronic çift kavramalı şanzıman ile sunulabilir. Sürüş ön tekerleklere gönderilirken, quattro dört tekerlekten çekiş (daha iyi verimlilik için revize edilmiş rulmanlar ve yağ beslemesi ile) isteğe bağlıdır.
Güvenlik açısından Q2, standart olarak Audi pre sense ön ve şeritten ayrılma uyarısı alır. Seçenekler, her biri farklı sürücü destek sistemleri sunan "Sürüş", "Güvenlik" ve "Park" paketlerini içerir. Yan destek, arka çapraz trafik asistanı ve Audi pre sense temel ve Audi pre sense arka sistemleri ile birlikte gelen Sürüş ve Park paketleri. Yarı otonom sürüş sunan adaptif seyir asistanı da mevcuttur - araba şeritte kalma direksiyonu dahil olmak üzere hızlanma ve yavaşlama görevlerini üstlenir. Audi, bunun tüm hız aralığında çalışabileceğini ve trafik işareti / hız tanıma ile birlikte kullanıldığını söylüyor. Yeni Audi Q2 Avrupa'da bu ayın sonunda satışa sunulacak.
Almanya'da fiyatlar 25.000 Euro'dan (RM123k) başlıyor. Erken benimseyenler, S line tampon, büyük tavan spoyleri, siyah vurgulu dış kaplamalar, Matrix LED farlar ve spor süspansiyon (alçak sürüş) ile tamamlanan Apple Green veya Arrow Grey (buradaki resimlerde görülüyor) ile boyanmış Edition One modelini satın alabilirler. yükseklik 10 mm). Kabinde ayrıca siyah tavan döşemesi, siyah suni deri spor koltukların kontrastı için kaya grisi dikişler, LED aydınlatmalı alüminyum paneller, paslanmaz çelik ayak pedalları ve düz tabanlı deri kaplı direksiyon simidi bulunuyor.
Güncellenen Audi Q2'yi seven herkes ?.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder