23 Eylül 2020 Çarşamba
1,9 milyon km, 75.000 saatlik test; doğrulama hala devam ediyor
Arabalarda, Yerel Haberler, Proton / / / Geçen hafta Tanjung Malim'deki medya önizlemesinden sizinle paylaştıklarımıza ek olarak, son Şehir Önizlemesi etkinliğinden Proton X50 hakkında daha fazla bilgi geliyor. X50’nin talep edilen yakıt tüketimi rakamlarını gördük ve şimdi burada başka bir iddia var - yeni modelde yapılan testlerle ilgili bir iddia. Proton X50'nin aslında sağdan direksiyonlu bir Geely Binyue a.
k.a. olduğu bir sır değil. Bazı pazarlarda Coolray.
Ancak Proton X50, B segmenti SUV'nin ilk RHD versiyonudur ve Geely Boyue'den X70'e dönüşümde gördüğümüz gibi, yapılacak çok şey var. direksiyon simidini çevirmek. Örneğin X50, Binyue'den farklı 406 parçaya sahip. Yerel içerik lansmanda% 40'tır.
Proton'un X50'yi test etmek için 75.000 adam saati harcadığı ve “Malezya yollarına göre ayarlandığı” iddia edilen SUV'nin 1.9 milyon km'lik yerel yol testini tamamladığı şimdi ortaya çıktı. Bunun tam gelişmiş "Proton Ride and Handling" paketi olmadığı, ancak CKD X70 için yaptıkları gibi Binyue'de küçük ayarlamalar olduğu söylendi.
X50’nin lansmanı hemen köşede olmasına rağmen neden hala etrafta kamufle edilmiş katır görüyoruz? Soruyu X50 araç programı yöneticisi Mohd Haizam Bin Ghazali'ye sorduk (temelde, bir program yöneticisi gibi X50 ile ilgili her şeyden sorumlu kişi o) ve test arabalarının hala kilometrelerce yığıldığını doğruladı. Mohd Haizam, X50'nin üretimine Ağustos ortasında Tg Malim'de başlanırken, Proton'un arabanın geliştirilmesini tamamlamadığını ve daha yapılacak işler olduğunu açıkladı. Halen yolda olan X50 test katırları, yeniden doğrulama faaliyetlerinin devamı niteliğindedir ve ayrıca tamamlanacak bazı doğrulama çalışmaları da vardır.
Ayrıca, kalite için denetim arabaları da halen çalışır durumda. Geely-Proton, LHD-RHD dönüşümlerinin ardındaki çalışma hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz. City Preview müşteri etkinliğinde ayrıca, aracın otonom bir şekilde takip etmesine, durdurmasına ve dönmesine olanak tanıyan ve sizi direksiyon yardımı ile şeritte tutan Uyarlanabilir Hız Kontrolü işlevinin, aynı şekilde 150 km / saate kadar hızlarda çalıştığıdır. X70 Premium.
X50'nin en iyi 1.5 TGDi Amiral Gemisi sürümü, yaya algılamalı otonom acil frenleme, dur-kalk özellikli uyarlanabilir hız sabitleme, şerit merkezleme yardımı, şerit tutma yardımı, otomatik uzun far ve bir kapı ile kör nokta izleme içeren tam ADAS paketi ile birlikte gelir. açılış uyarısı. Ayrıca, X70 Premium'da bile olmayan otonom paralel ve dikey park hareketlerine olanak tanıyan bir park yardım sistemi de vardır.
X50'yi geçen hafta gerçekleşen medya önizlemesinden kapsamlı bir şekilde ele aldık ve buradan kontrol edebilirsiniz. Şimdiye kadar bildiğimiz özelliklere göre farklılıklar aşağıdadır. Burada gördüğünüz tüm görsellerin en üst seviye Amiral Gemisine ait olduğunu aklınızda bulundurun - Proton henüz metaldeki diğer varyantları açıklamadı.
2020 Proton X50 1.5T Standardı Standart olarak alır: 2020 Proton X50 1.5T Yönetici Ekler: 2020 Proton X50 1.
5T Premium Ekler: 2020 Proton X50 1.5 TGDi Amiral Gemisi Ekler: GALERİ: 2020 Proton X50 1.5 TGDi Amiral Gemisi GALERİ: 2020 Proton X50 renk seçenekleri GALERİ: 2020 Proton X50 resmi görselleri.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder