30 Eylül 2020 Çarşamba

Puspakom, yanlış iddiaları engellemek için iade politikasını sıkılaştırıyor



Yerel Haberlerde / / / Puspakom, yaptığı açıklamada, araç muayeneleri için çok sayıda randevu rezervasyonunun bireysel MyPuspakom hesap sahiplerinden kaynaklandığı tespit edilen yanlış ve aşırı randevu rezervasyonlarını engellemek amacıyla randevu iade politikasını sıkılaştırıyor. Karar, Puspakom’un geri ödeme taleplerinin çoğunun yanlış randevu aldığı tespit edilen hesap sahiplerinden veya daha sonra iptal edilen toplu randevu rezervasyonları yapan hesap sahiplerinden geldiğini tespit eden araştırmaları sonucunda verildi. Puspakom'daki muayene ücretleri, aracın tipine ve yürütülen muayene türüne bağlı olarak RM20 ila RM90 arasında değişiyor.
Bir Puspakom temsilcisine göre, her başarılı randevu rezervasyonu için 3,50 RM işlem ücreti uygulanacak. Firmanın araştırması, bazı MyPuspakom hesap sahiplerinin bir ay içinde randevular için 100 ila 500 çevrimiçi rezervasyon yaptığını, ancak bu hesap sahiplerinin rezerve edilen zaman aralıklarında araç muayenelerine gelmediğini tespit etti.
Resmi MyPuspakom kanalı aracılığıyla bu randevu aralıkları, sonuç olarak aşırı talep edildi ve bunun, araç muayenelerini yapmak isteyen gerçek müşterilere, özellikle de muayeneleri yaptırmak isteyenlere, rezerve edilen yuvaları yeniden satan aracıların veya koşucuların işi olduğuna inanılıyor. Puspakom'a göre, Klang Vadisi'ndeki merkezlerde. Uygulamayı engellemek için, randevuları belirli bir sıklıkta yeniden planladıkları veya iptal ettikleri ve ardından geri ödeme talep ettikleri tespit edilen MyPuspakom hesabı kullanıcılarının MyPuspakom sistemi tarafından izleneceğini ve otomatik olarak bloke edileceğini söyledi. Puspakom, iade politikasının sıkılaştırılmasının, rezervasyon sisteminin sorumsuz taraflarca kötüye kullanılmasını ortadan kaldırmak olduğunu söylüyor.
10 Ekim'den itibaren, müşteri belirlenen tarihte araç muayenesi için hazır bulunmazsa, dokümantasyon eksikse muayene devam etmezse, müşteri belirtilenden farklı bir araç getirirse iade talepleri artık kabul edilmeyecektir. randevu onay makbuzunda veya müşteri diğer şart ve koşulları yerine getiremezse. Puspakom, bu amaçla, özel araçların muayeneleri için izin verilen maksimum randevu rezervasyon sayısını müşteri başına günde üç rezervasyonla sınırlayacak. Firma, ister özel ister ticari araçlar için olsun, MyPuspakom platformu aracılığıyla daha fazla sayıda randevu aralığının mevcut olacağından emin ve yedi veya daha fazla çalışanla karşılaştırıldığında, 'en fazla üç iş günü' içinde yuva kullanılabilirliğini garanti ediyor. önceden gerekli günler.
Puspakom ayrıca müşterileri, özellikle yeni ve kullanılmış otomobil bayilerini, etik olmayan koşucuların hizmetlerini kullanmamaya ve bu taraflardan muayene randevu aralıkları satın almayı bırakmaya çağırıyor. Müşteriler, 03-2052 8989 numaralı telefonu arayabilir veya whistleblower@puspakom.com adresine e-posta gönderebilirler.
my, genellikle yüksek fiyatlarla yeniden satılan bu denetim yuvalarını sunan aracılar veya koşucularla temasa geçerse, firma ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder