10 Haziran 2020 Çarşamba

Yüz maskesi, uygulama içi sağlık ve hijyen bildirimi artık hem Grab sürücüleri hem de yolcular için bir zorunluluktur



Yerel Haberlerde, Toplu Taşıma / / / Grab geçen hafta, sürgü selamlama şirketinin Covid-19'u yayma riskini en aza indirmek için kapsamlı bir güvenlik ve hijyen teknolojisi özellikleri, ortaklıkları ve katı güvenlik politikaları seti olarak tanımladığı GrabProtect'i duyurdu. Programın bir parçası olarak Grab, el temizleyicileri ve dezenfektan spreyi içeren hijyen kitlerini, araçlarını ve teslimat çantalarını korumak için 100.000'den fazla sürücü ve teslimat ortağına dağıtacaktır. Bu, Malezya'nın bugün başlayan kurtarma hareketi kontrol emriyle (RMCO) büyük ölçüde yeniden açılması nedeniyle gerçekleşti.
Hemen hemen tüm sektörler iş için açık, ancak yeni normal SOP'lar mevcut ve eyaletler arası seyahatlere izin verildi. “GrabProtect ile binicilik ve teslimat hizmetlerinde güvenlik ve hijyen standartları için daha yüksek bir bar oluşturuyoruz. Bu yeni hijyen rutini, sürüşe başlamadan önce başlar: sürücülerin ve kullanıcıların sağlıklı olmasını sağlamak ve bir sürüş rezervasyonu yapmadan önce gerekli önlemleri almak, insanlara herhangi bir tarafın maske takmaması durumunda kapmayı iptal etme ve geri bildirim sağlama esnekliği sağlayarak ve cesaretlendirerek sık sık el dezenfeksiyonu ve nakitsiz ödeme kullanımı gibi daha güvenli ve daha hijyenik uygulamalar, ”diyor Malezya operasyonlar başkanı Rashid Shukor. Yeni önlemler müşterileri de içeriyor. Grab, bu ay Malezya genelinde yeni bir uygulama içi özellik - çevrimiçi sağlık ve hijyen bildirim formu - kullanıma sunuyor. Grab'ın sürücüleri ve sürücüleri, Grab Driver Uygulaması aracılığıyla gönüllü olarak günlük sağlık beyannameleri gönderiyorlar.
Şimdi bu yeni çevrimiçi sağlık ve hijyen beyanı özelliği ile, tüm sürücü ve teslimat ortaklarının yanı sıra yolcuların aşağıdakileri beyan etmesi gerekecek, araba kullanmaya, sipariş vermeye veya sürüş rezervasyonu yapmaya başlamadan önce: Covid-19 semptomları göstermediklerini, gerekli güvenlik ve hijyen önlemlerini aldıklarını ve son 14 gün içinde bir Covid-19 hastasıyla yakın temasta bulunmadıklarını beyan etmek gerekecektir. Müşterilerin izlemesi gereken diğer yeni önlem, yüz maskeleriyle ilgilidir. Şu anda, Grab sürücüleri ve teslimat ortaklarının işteyken maske takmaları gerekmektedir.
Aynı gereklilik yolculara da yansıtılacaktır. Taraflardan herhangi biri maske olmadan görünürse, yolcular veya sürücüler iptal nedeni olarak “sürücü / yolcu maske takmadı” seçeneğini belirleyerek rezervasyonu iptal edebilir. Grab, uygulama içi derecelendirmelerini ve geri bildirim özelliğini ve Yardım Merkezi'ni sağlık ve hijyenle ilgili endişeleri bildirme seçenekleriyle güncellediğini söylüyor.
Bunlar, kullanıcıların bir sürücü iyi görünmüyorsa veya olmasa da Grab'a geri bildirim sağlamalarını sağlıyor. maske takıyor. Yeni önlemleri hatırlayın - bir maske beyan edin ve takın ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder