3 Haziran 2020 Çarşamba
SUV spor cesur ön uç, yeniden tasarlanmış kabin, yeni platform
Otomobillerde, Hyundai, Uluslararası Haberler / / / Hyundai, yeni 2021 Hyundai Santa Fe'nin ilk resmi görüntülerini ve ayrıntılarını yayınladı. Bu, ilk olarak Şubat 2018'de çok uzun süre önce ortaya çıkmayan mevcut dördüncü nesil TM'nin bir faceliftidir, ancak altında yeni bir platform olduğu için makyajların geldiği kadar ağırdır. Hyundai, "Nihai aile macera aracı" olarak tasarlanan en yeni Santa Fe, tüm ailenin tüm ihtiyaçlarını karşılarken premium bir deneyim sunmak için geliştirildiğini söyledi. “Yeni Santa Fe'yi, değer katacağından emin birinci sınıf özellikler ve çekici estetiklerle modernleştirdik. Bir taraftan diğerine ve önden arkaya uzanan kalın çizgiler, Santa Fe'ye SUV müşterilerinin istediği sağlam ancak rafine bir görünüm kazandırır. Ayrıca, gerçek anlamda aile odaklı bir SUV oluşturmak için sayısız özellik ve işlev ekledik. ”Dedi. Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Hyundai’nin Global Tasarım Merkezi başkanı SangYup Lee, Orijinal TM Santa Fe’nin ön ucu zaten üç kat aydınlatma ile cesur bir model. Bu yüz germe, şimdi kenetlenmiş şekilli hava girişine sahip olan alt tampondaki küçük sis lambalarını siler. Izgara şimdi tam genişlik etkisi için farlarla görsel olarak birleştirildi. Dalış yaparken, ızgara basamaklı ölçekler gibi görünen imza geometrik desenli bir kakmaya sahiptir. Izgarayı, zincir bağlantı stilinde bugünün sürümüne oldukça benzeyen başka bir sürümü daha var. Yeni Santa Fe, ana ışık huzmelerini ayıran T şeklindeki LED gündüz farları sayesinde geceleri çok farklı olacak.
Hyundai ayrıca DRL'leri arka lambalara bağlayan kesintisiz çizgiye de işaret ederek otomobile “duyumsal olarak sportif bir görünüm” kazandırıyor. Tekerlek kemerlerindeki genişlik, SUV’nin sağlam görünümünü vurgular ve en büyük tekerlekler artık 20 inçlik öğelerdir. İkincisi, burada görülen vücut renginde alt gövde panelleri ile birleştiğinde (siyahın aksine) yeni Lüks Paketin bir parçasıdır.
Arkada, yeniden tasarlanan LED arka lambalar artık bir krom çubuğun yerini alan ince ışıklı bir çubukla bağlanıyor. Tampon tasarımı da yeni ve şimdi tam genişlikte bir kırmızı reflektör şeridi var. İçinde, çift kaputlu gösterge paneli tanıdık, ancak yüksek orta konsol yeni ve şimdi eğimli bir açıda oturuyor.
Hyundai, yeni kabinin daha fazla alan, konfor ve rahatlık sağladığını söylüyor ve “arabayı yeni birinci sınıf yumuşak dokunuşlu malzemelerle tamamlanmış her bileşenle lüks seviyesi ”. Yeni orta konsolda, kontrollerin hepsi yenidir ve geleneksel vites değiştiricinin yerini düğmeler almıştır. Kablo ile kaydırma sistemi, tasarımcıların bir düğme yerine düğmelere sahip olmasını sağladı.
Santa Fe ilk kez bir Arazi Modu seçicisi ile geliyor - Eko, Spor, Konfor ve Akıllı sürüş modları için bir kontrol düğmesi, ayrıca HTRAC dört tekerlekten çekiş sisteminin kum, kar ve çamur ön ayarları. "Kayan" orta konsolun düzeni, yeniden tasarlanan alt gösterge panelinde daha fazla depolama alanı için yer açtı. Ayrıca önceden yüklenmiş haritalar, uydu tabanlı sesli rehberli navigasyon, arka kamera ekranı ve bağlantı özelliklerine sahip yeni bir 10
25 inç AVN (ses, video, navigasyon) dokunmatik ekran var. Ölçüm paneli şimdi 12,3 inç dijital kümedir.
Daha önce de belirtildiği gibi, bu sadece bir facelift değildir, çünkü 2021 Santa Fe, 'Smartstream' hibrit ve eklenti hibrit seçenekleriyle ilk kez kullanılabilen bir “Entegre Mimari” üzerine inşa edilmiştir. Koreli otomobil üreticisi, yeni Santa Fe'nin Avrupa'daki ilk Hyundai modeli (Eylül ayında piyasaya sürülecek) ve tamamen yeni üçüncü nesil araç platformuna dayanan küresel olarak ilk Hyundai SUV olacağını söylüyor. İddia edildiği gibi, performans, taşıma ve güvenlikte önemli iyileştirmelere izin vermenin yanı sıra elektrikli güç aktarma organlarını da kolaylaştırıyor.
Temel destek, Mart ayında açıklanan dördüncü nesil 2021 Kia Sorento'dakine benzer olmalıdır. Hava akışını kontrol eden bir sistemle, yeni platform motor bölmesi boyunca hava hareketini geliştirir ve ısının dağılmasını sağlar. Bu, aracın alt kısmındaki dengeyi artırır.
Araç stabilitesi, platformdaki ağır ekipmanın alçaltılmış konumu ile daha da artırılır. Aerodinamik özellikler de geliştirildi, diyor Hyundai. Direksiyon kolları için sabit noktalar ön tekerleklerin ortasına daha yakın konumlandırılarak daha çevik kullanım sağlar. Bu arada, titreşimdeki güçlendirilmiş ses emici sistemler sayesinde gürültü, titreşim ve sertlik (NVH) performansı artırıldı. hassas parçalar. Hyundai, yeni platformun da çarpışma güvenliğindeki iyileştirmeleri getirdiğini söylüyor. Çoklu yük yolu yapısı, sıcak damgalama ve süper yüksek gerilimli çelik plakanın entegrasyonu sayesinde platform, otomobilin çarpışma etkisini daha iyi emmesini ve aynı zamanda yolcu alanının deformasyonunu en aza indirmesini sağlayacaktır.
Kesinlikle daha fazla ayrıntı gelecek. Herkes aynı zamanda cesur ve şık tırnaklar değil, ama IMHO bu yeni Santa Fe her iki kutuyu da işaretliyor. Ne düşünüyorsun?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder