24 Haziran 2020 Çarşamba
FC sedan'ın Japonya'da satışı sona erdi
Otomobillerde, Honda, Uluslararası Haberler / / / SUV'lardan gelen acımasız saldırı ve büyüyen B segmenti alternatiflerinin getirdiği daralan bir segmentte oynamasına rağmen, onuncu nesil Honda Civic makul satış başarısı elde etti. FC sedan, Amerika Birleşik Devletleri'nde iyi bir hacim satıcısı olmaya devam ediyor ve eve daha yakın, göründüğünden beri C segmenti arenasında öncülük etti. Maalesef, diğer yerlerde, özellikle de Civic'in ilk kez 1972'de kompakt bir kapak olarak ortaya çıktığı Japonya'da işler pembe değil.
Word, Honda'nın isim levhasının sedan formundaki fişi çekmeye karar vermesidir. iç pazar. Bunun ardındaki neden, Automotive News'in bildirdiği gibi zayıf talepten kaynaklanıyor. Geçen yıl kendi pazarında 1.619 adet sedan satıldı, yaklaşık çeyrek milyon N-Box kei otomobili satıldı.
Matematik, FC sedanında zamanın ve yerel üretimin otomobil üreticisinin Saitama'daki Yorii fabrikası da sona erecek. Japonya'daki Civic için yolun sonu değil - beş kapılı hatchback ve Type R, yaşam döngüsünün sonuna kadar ithalat olarak satılmaya devam edecek. Hatchback'in, gelecek yıl deklanşöre ayarlanacak olan İngiltere'deki otomobil üreticisinin Swindon fabrikasında üretildiği göz önüne alındığında, bu, daha sonra olabilir.
Japonya'da yurttaş satışlarını sona erdirme kararı, son on yılda modelin yerel kadrodan çıkarıldığına ikinci kez işaret ediyor. Birincisi, onuncu nesil sonunda katına geri dönmeden önce 2010'daydı. Civic isim plakasının başka bir nesile devam etmesi muhtemeldir, ancak nerede inşa edileceği konusunda sorular devam etmektedir.
GALERİ: 2020 Honda Civic 1.5 TC-P facelift, Malezya spec.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder