27 Nisan 2022 Çarşamba
2023 Volkswagen Amarok alay etti – Ford Ranger tabanlı pikap 2.0 ila 3.0L dizel, benzin alıyor; 2022 sonu lansmanı
Otomobillerde, Uluslararası Haberler, Volkswagen // / Volkswagen, yıl sonunda satışa çıkacak olan yeni Amarok kamyonetin ilk resmi görüntülerini yayınladı. Pahalı bir temel oluşturma olan 12 yaşındaki orijinal modelin aksine, ikinci nesil model, geçen yıl ortaya çıkan en son Ford Ranger'ı temel alacak. Ranger'a göre, yeni Amarok öncelikle Avustralya'da geliştirildi ve Blue Oval'in Güney Afrika fabrikasında üretilecek.
Ford'un genel boyutlarını paylaşıyor, yani önceki modele göre önemli ölçüde büyümüş – 5.350 mm uzunluğunda, öncekinden en az 100 mm daha uzun, 3.270 mm dingil mesafesi de 175 mm daha uzun. Yük ve çekme kapasitesi de sırasıyla 1,2 ve 3,
5 tona yükseldi. Wolfsburg, Amarok'un arazi yeteneklerinin daha kısa sarkıntılar ve çok daha yüksek su geçişi derinlik sınırı sayesinde geliştiğini söylüyor. Ayrıca, yeni model için bir benzinli motor ve dört adede kadar dizel motor dahil olmak üzere, dört ve altı silindirli ve 2,
0 ile 3,0 litre arasında kapasiteye sahip daha geniş bir güç aktarma sistemi seçeneği de talep ediyor. Bu, Amarok'un Ford'un Panther 2'sini alması gerektiği anlamına geliyor.
0 litre turbodizel 170 PS/405 Nm (tek turboşarjlı) ve 210 PS/510 Nm (çift turbo) varyantları ile 3.0 litre turbo 250 PS ve 600 Nm tork üreten V6; dördüncü dizel motorun ne olacağına dair hala bir işaret yok. Ranger'ın 302 PS/452 Nm 2,
0 litre turbo benzinli değirmeni, altı ve on vitesli otomatik şanzımanlar ve altı vitesli manuel seçeneği de muhtemelen sunulacak. Amarok, ya arkadan ya da dört tekerlekten çekiş ile gelecek, ikincisi yarı zamanlı ve kalıcı versiyonlarda. Bu resimlerde gösterilen prototipler kamuflajla kaplanmaya devam ederken, aynı orta bölümü paylaşan iki araç olmasına rağmen, stilin çoğu zaten görülebiliyor ve Ranger'dan çok farklı görünüyor.
Ön kısım tamamen yeniden tasarlandı. , büyük bir ızgarayla birleştirilmiş daha ince LED farlara (isteğe bağlı IQ.Light matrix LED üniteleri) sahip. Amarok yazısıyla kabartmalı tampon, önceki çizimlerde görüldüğü gibi, üst modellerde kontrast oluşturan gümüş renkli X şeklinde bir tasarıma sahip.
Kapaklı motor kaputu ve şişkin ön ve arka tekerlek davlumbazları da benzersizdir. VW, kapılar ve yan aynalar Ford'dan alınmış olsa da. C-şekilli tasarıma sahip LED arka lambaların yanı sıra damgalı Amarok markalı bagaj kapağı da farklıdır. Daha önce olduğu gibi, yatağın, bağlama halkaları kullanılarak bağlanmış bir Euro-palet yanlamasına sığabileceği iddia ediliyor.
VW, 21 inç çapa kadar tekerleklerle, standart arazi lastiklerine sarılmış olarak sunulacak. İlk kez. İç mekana ilişkin herhangi bir görüntü verilmedi ancak VW, Amarok'un dijital bir gösterge paneli ve "tablet tarzı" bir bilgi-eğlence ekranı, ayrıca "özel" bir ses sistemi, suni deri kaplı bir gösterge paneli ve isteğe bağlı 10 yönlü güç ayarı alacağını söyledi. ön koltuklar için. Bu, Ford'un dikey orta ekranına kadar (standart olarak 10.
2 inç, Wildtrak için 12 inç) Ranger ile aynı görünüyor. Diğer özellikler arasında, “standart dışı” sürüş koşulları (ör.
off-road) dahil olmak üzere çoklu sürüş modları ve on tanesinin Amarok'ta yeni olduğu söylenen 30'dan fazla sürücü destek sistemi yer alıyor. Referans olarak, Ranger otonom acil frenleme, dur-kalk özellikli adaptif hız sabitleyici, şerit merkezleme yardımı, kör nokta izleme, otomatik frenli arka çapraz trafik uyarısı ve geri AEB ile birlikte sunulur.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder