6 Ekim 2021 Çarşamba

Perodua Ativa Hybrid yakında mı geliyor? P2 şimdiden Malezya'da yeni Daihatsu Rocky e:Smart Hybrid'i test ediyor!



Arabalarda, Daihatsu'da, Hibritlerde, Elektrikli Araçlarda ve Alternatif Yakıtta, Yerel Haberler, Perodua, Casus Görüntüler / / / Bu nedir? Neden, Daihatsu Rocky, açıklanamaz bir şekilde Malezya yollarında yolunu buluyor. Deneyimli Klang Valley sürücüleri, Facebook kullanıcısı Alex Tung tarafından çekilen ve Çince bir Perodua Ativa grubunda yayınlanan bu görüntülerde Bukit Bintang'ın manzaralarını şüphesiz tanıyacaktır. Daihatsu Move ve Tanto'nun test ünitelerinde daha önce görüldüğü gibi, otomobilde ayrıca Perodua'ya ait ticari plakalar da bulunuyor.
Bu, bunun, belirli bileşenleri yerel modellere entegre edilmeden önce test etmek için kullanılan başka bir değerlendirici olduğunu gösteriyor. . Ancak Rocky, yeni turboşarjlı motoru, CVT'si ve aktif güvenlik sistemleriyle birlikte burada Ativa olarak zaten satıldı - peki burada önemli olan ne? Bunun başka bir Rocky olmaması dışında. Daihatsu ve Rocky rozetleri bantlanmış, evet, ancak ön çamurluklarda ve bagaj kapağında bir dizi başka rozet de var, bal peteği ızgarası ise normal Rocky'deki çıtalı öğeden farklı.
Bu fotoğrafları yan yana koyun - Geçen ay Daihatsu tarafından yanlışlıkla ortaya çıkarılan bazı teaser görüntüleri ile birlikte ve cevap açık – Rocky e:Smart Hybrid! Bu doğru, Daihatsu'nun çılgınca popüler SUV'sinin benzinli elektrikli versiyonu, Japonya'da tanıtılmasından bir ay önce Malezya'da test ediliyor. Perodua'nın bu otomobilin hibrit güç aktarma organını Ativa'da uygulamak istediği açık, çünkü Malezya pazarı nedeniyle uzun bir test özellikleri ve motor geçmişine sahipti – Move'da otonom acil frenleme ve Tanto'da 1.0 litre turbo değirmen.
Bu nedenle, hükümetin Düşük Karbonlu Mobilite Planını uygulamaya koymayı planladığı ve elektrikli araç üreticilerine potansiyel olarak belirli teşvikler sağlayacağı düşünüldüğünde, muhtemelen er ya da geç hibrit sistemi alacağız. Teknik ayrıntılar çok az ancak e:Smart'ın Endonezya'daki Rocky'de zaten bulunan ve burada kod adı WA-VEX olan WA-VE 1.2 litre doğal emişli üç silindirli motorun bir versiyonunu kullanacağını biliyoruz.
Tipik Toyota X son eki, bir hibrit araç için her zamanki gibi, büyük olasılıkla bir Atkinson-döngü değirmeni olacağı anlamına gelir. Bu, Toyota yerine Daihatsu tarafından geliştirildiği bildirilen bir hibrit elektrik sistemiyle eşleştirildi. Nissan'ın e-Power ve (bir dereceye kadar) Honda'nın e:HEV teknolojilerine benzer şekilde, otomobili sürmek için elektrik motorunu ve jeneratör olarak benzinli motoru kullanan bir menzil genişletici sistem olacağı söylendi.
Akıllı Pedal (S-PDL) sistemi de tek pedalla sürüşü mümkün kılacaktır. Yeni bir hibrit, lansmanda yalnızca bir turbo motor seçeneği olmasına rağmen Perodua'nın neden Ativa için bir T rozeti eklemesi gerektiğini açıklayabilirdi. Zaten orta sınıf 1.
0 H modeli için alınmış olmasına rağmen, hibrit modelin bir H rozeti ile sunulduğunu görebiliriz. Peki, ne düşünüyorsunuz – Malezya'da bir Ativa Hybrid görmek ister miydiniz ve onu turbo modele tercih eder miydiniz? Atlamadan sonra yorumlar bölümünde ses kesildi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder