4 Mayıs 2022 Çarşamba

2022 Proton Saga MC2 casus görüntüleri



Arabalarda, Yerel Haberler, Proton, Casus Görüntüler // Bugün Putrajaya'da her zamanki araba inceleme fotoğraflarımızı çekerken, yerleşik fotoğrafçılarımız, örtülü bir arabanın etrafında çalışan bir video prodüksiyon ekibine rastladı. Merakla, en uzun zum lensleriyle ortalıkta dolandılar ve ortaya çıkan kahraman arabayı yakalamayı beklediler. Çekim sona erdiğinde, araba bir taşıyıcıya taşınacaktı.
Fotoğrafçılarımız birkaç çekim yapma fırsatını çabucak yakaladı ve bakın, şimdi elimizde yakında olacak olan ilk birkaç fotoğrafımız var. 2022 Proton Saga MC2'yi piyasaya sürdü! Şimdi açıkçası, birçoğunuz şimdiye kadar fabrikanın içinden çekilmiş güncellenmiş sedanın sızdırılmış fotoğraflarını görmüş olurdunuz, yani bu herhangi bir şekilde çığır açan bir açıklama değil. Ancak, biz paultan.org'da her zaman özel tesislerden alınan sızdırılmış fotoğrafları bu şekilde yayınlamamaya özen gösterdik, işte Saga MC2'ye ilk gerçek bakışımız (ikinci küçük değişiklik).
Uzakta kamp kurduğumuz için bulanıklığı bağışlayın – bize güvenin, bunlar patates kameralarıyla çekilmedi; tam tersi, gerçekten. Yine de, en son yuvarlak Proton logosuna sahip yeni ızgara, altına düzgünce yerleştirilmiş kırmızı eterik fiyonk ile birlikte oldukça net bir şekilde görülebiliyor. Shuriken benzeri yeni alaşım jantlar ve karartılmış yan aynalar da yapılabilir.
Belirgin değişikliklerin ötesinde, Saga öncekiyle hemen hemen aynı görünüyor. Ön ve arka tamponlar ve ışık kümeleri değişmemiş görünüyor. Daha ayrıntılı bir görsel değişiklik bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilir, ancak sonuçta bu küçük bir değişiklik alıştırması.
Her neyse, birkaç dış güncellemenin ötesinde ne bekleyeceğimizi zaten biliyoruz, bu ayın başlarında dolaşan sızdırılmış bir belgenin izniyle. Saga MC2, yeni 15 inç jantlar, ön gövde kiti, yan etekler, otomatik katlanan yan aynalar ve serbest bırakma anahtarlı güncellenmiş bir bagaj kapağı içeren yeni bir 1.3L Premium S AT varyantı alacak.
İçeride, güncellenmiş bir gösterge paneli, direksiyon simidi ve koltuklar için deri kaplamalar, bir basmalı çalıştırma düğmesi ile anahtarsız giriş ve daha sportif görünen siyah bir tavan döşemesi alacak. Yine, hiçbir şey değişmeyecek, ancak en azından iç konfor açısından tek rakibi olan Perodua Bezza ile aynı seviyeye getirecek. Yeni yedi inçlik kayan dokunmatik ekranlı ana ünite bunu bile geride bırakacak.
Bunun ötesinde, 1.3 Standard AT varyantı, büyük bir haber olan elektronik stabilite kontrolünü (ESC) alacak şekilde ayarlanmıştır. Temel 1.
3 Standard MT, en azından Proton'un manuel şanzımanlı hayatta kalan son arabası olmakla birlikte, önemli elektronik yardım olmadan varlığını sürdürecek. Her neyse, şimdilik 2022 Proton Saga MC2 hakkında ne düşünüyorsunuz - hoş bir güncelleme mi, yoksa değişiklikler çok küçük mü? Aşağıda yorum yapın!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder