6 Mayıs 2020 Çarşamba
Mitsubishi Motors Malezya showroomları yeniden açtı, araç servisi sadece randevu alarak devam ediyor
Yerel Haberlerde, Mitsubishi / / / Koşullu hareket kontrol emri (CMCO) şu anda yürürlükte olan Mitsubishi Motors Malaysia, ülke genelindeki showroom ve servis merkezlerinin çoğunun şimdi faaliyete geçtiğini ve müşterilerin yerlerin çalışma günlerini ve saatlerini onaylamaları için çağrı yapmaları gerektiğini duyurdu önceden randevu almayı ve güvenceyi almayı planlıyorlar. Bu, seçilen Mitsubishi servis merkezlerinin, hareket kontrol emrinin (MCO) dördüncü aşaması boyunca faaliyet göstermesi için uluslararası ticaret ve sanayi bakanlığından (MITI) onay aldıktan sonra, şirketin 29 Nisan'da hizmet merkezi faaliyetlerine yeniden başlamasını izler. Daha önce olduğu gibi, planlanan servisin MCO süresi dahilinde olması ve MCO süresi dahilindeki ücretsiz servis bakım yuvalarının son kullanma tarihinden itibaren 90 günlük yetkisiz kullanım süresi ve kilometreden 2,500 km ödeneğe sahip olması durumunda, araç garantileri bu süre zarfında etkilenmez. nedeniyle.
El dezenfektanları showroom girişlerinde sunulacak ve tüm personel ve müşterilerin showroom tesislerinde yüz maskesi takmaları şiddetle tavsiye edilir. Mitsubishi Motors Malaysia, showroom tesislerinin yanı sıra teşhir ve test sürüş araçlarının sık sık dezenfeksiyonu olacağını söyledi. Tesislere girmeden önce herkes için sıcaklık kontrolleri yapılırken sosyal mesafeler gözlenmeye devam ediyor.
Showroomların yeniden açılmasıyla araç servisi sadece randevu ile yapılmaya devam ediyor ve müşteriler araçlarını serviste bırakmaya teşvik ediliyor ve araba hazır olduğunda toplama için geri dönün. Koltuklar ve direksiyon simidi gibi müşterilerin araçlarındaki sık temas edilen yüzeyler servis sırasında kaplanır ve servis tamamlandıktan sonra, araçlar araç sahiplerine teslim edilmeden önce kapaklar imha edilecektir. Şirket, sahiplerine iade edilmeden önce araçların tamamen dezenfekte edileceğini belirtti. “Müşterilerimizin ve personelimizin sağlığı ve güvenliği bizim önceliğimizdir. Bu önlemler alınırken ekibimiz, müşterilerimize iş ve hizmet sunumumuzda asgari aksamalar olmasını sağlama konusunda kararlıdır. Müşterilerimiz için güvenli ve keyifli bir deneyim sağlamak için önlemleri ve gelişmeleri yakından takip etmeye ve önlem ve güçlendirici tedbirlerimizi güçlendirmeye devam edeceğiz. ”Diyor Mitsubishi Motors CEO'su Tomoyuki Shinnishi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder